W związku z tym ze te logi były słabo zrobione to je wywaliłem

Teraz taka historia : auto kupiłem z walniętym termostatem ,palił jak smok - ale to naturalne skoro był nie dogrzany.
Wymieniłem na oryginalny , pojeździłem spalanie dalej ponad 20 l, korekty widziałeś ,były spore .
W czasie szukania przyczyny odłaczyłem aku aby zresetować kompa .
I od tej pory spalanie zaczęło spadać , dziś osiągnełem niezły wynik : przejechane ponad 140 km (20 km na maksa z butem w podłodze - robienie logów , 30 km poza miastem ) na 22 litrach.A wiec moja teoria jest taka , że po wymianie termostatu powinno się zresetować kompa aby ustawił sobie na nowo korekty na dogrzanym silniku.
Przy okazji , dzieki waszej pomocy dowiedziałem sie ze przepływka niedomaga i mógłbym ja wymienić.
Czy jest jakiś zamiennik godny polecenia ? Czy lepiej oryginalna używkę ?