.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.mar.2025 21:44:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B7 2.0 TFSI Qattro BGB Błąd P0011
PostNapisane: 30.cze.2017 22:32:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2012 16:48:53
Posty: 44
Auto: Audi A4 B7 Sline 2.0 TFSI QUATTRO
Witam.
Parę dni temu wymieniałem rozrząd ( INA ), ustawiony zgodnie z oznaczeniami. Po wszystkim zabrałem się za tył bo klekotał. Zablokowałem wałki, a na zębatkach zrobiłem oznaczenia w razie czego. Wariator do regeneracji, 3 pierścienie nastawnika z ASO, napinacz łańcucha, łańcuch, popychacz w pompie wysokiego ciśnienia plus uszczelki, oringi i wężyki (ponad 2 tys zł ). Po złożeniu silnik pracuje cichutko, nie wibruje i pięknie idzie... i nagle żeby nie było za pięknie ten błąd. Proszę o podpowiedzi co muszę jeszcze wymienić i czy mogę tak jeździć bez obaw o uszkodzenie silnika. Z błędem silnik wciąż pracuje jak opisałem wyżej i dodam, że po wykasowaniu błąd wraca.

Pozdrawiam i dziękuję.

_________________
Golf III VR6 był...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 2.0 TFSI Qattro BGB Błąd P0011
PostNapisane: 01.lip.2017 05:51:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10351
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Błąd wskazuje na temat rozrządu ,jeśli wszystko jest założone nowe, i zgodnie ze znakami, to ja bym się skupił na tym regenerowanym wariatorze.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 2.0 TFSI Qattro BGB Błąd P0011
PostNapisane: 01.lip.2017 08:59:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2012 16:48:53
Posty: 44
Auto: Audi A4 B7 Sline 2.0 TFSI QUATTRO
Teoretycznie jego regeneracja polegała na wymianie tulejki w środku ( rowki po pierścieniach ) i hamulca.

_________________
Golf III VR6 był...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 2.0 TFSI Qattro BGB Błąd P0011
PostNapisane: 01.lip.2017 13:35:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
O ile mi wiadomo w tym silniku ten dekiel z nowymi pierścieniami to graniczy z cudem tak założyć, żeby się pierścionki nie połamały.
Dlatego dekle na allegro sprzedają się lepiej niż ciepłe bułeczki.
W nastawach podstawowych można sobie sprawdzić prawidłowe działanie zmiennych faz.
A w parametrach jest podany statyczny kąt ustawienia wałka, czyli de facto ustawienie wałków względem wału.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 2.0 TFSI Qattro BGB Błąd P0011
PostNapisane: 01.lip.2017 16:17:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2012 16:48:53
Posty: 44
Auto: Audi A4 B7 Sline 2.0 TFSI QUATTRO
Kolega mi zrobi logi i zobaczymy. Głownie chodzi mi o to, czy skoro auto pracuje cicho i zbiera się normalnie to mogę jeździć bez obaw o uszkodzenie czegoś?
A co do pierścieni to faktycznie trudno założyć nowe na wyrobioną już tuleje wariatora ale w nową gładziutką weszły bez problemu tym bardziej, że te nowe z ASO robią teraz z jakiegoś kompozytu, nie stali i są ciaśniejsze.

_________________
Golf III VR6 był...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 B7 2.0 TFSI Qattro BGB Błąd P0011
PostNapisane: 03.lip.2017 11:47:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lis.2012 16:48:53
Posty: 44
Auto: Audi A4 B7 Sline 2.0 TFSI QUATTRO
Podpowie mi ktoś jak sprawdzić kompem zawór n205 i rozrząd, gdzie wchodzić,kody, kanały itd. Z góry dziękuję.

Pierwsza diagnoza po sprawdzeniu to, wariator nie zmienia położenia wałka czyli jakby go nie było. dlatego chce sprawdzić zawór i przy okazji rozrząd ale nie wiem jak.

Dodam, że wałek jest w położeniu 28 stopni, czyli teoretycznie jest 0,5 stopnia różnicy od ustawienia pierwotnego.

_________________
Golf III VR6 był...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: