.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 08:08:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 14:19:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
od TT lepszy i tańszy

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 14:25:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
krzycho0110 napisał(a):
odgrzewam kotleta w weekend pogrzebałem troche tzn. odłączyłem ten DV
wejscia zaslepiłem i pojezdziłem troche i teraz na tym dodatkowym wskazniku bez problemu mam w granicach 1,3 (1,35) na desce pokazuje mi bez problemu zadnego 2,4 2,5 jeszcze nie widziałem,ale jest dobrze przy podłączonym dv 1,1-1,2 było max (zalezy jak ta srubą kręciłem) ale falowało i nie było stałe na zegarze miałem max 2,3 widze ze był juz wymieniany bo jest rocznik 97 bity
teraz moje pytanie czy moge narazie tak jezdzić??
dv ma numer 034 145 710 c jest to orginał od s4 czy jakiegos innego modelu?
Bartek mówił ze od TT podejdzie,jaki ma numer od tt jak bym zamawiał w serwisie?? i jaki koszt jest związany z tym


http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic.php?t=276

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 14:34:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
DV wymieniony od TT koszt 100.64zł nawet był na stanie
dla przykładu dodaje fotke tego uszkodzenia,a dokładnie gumy która uszczelniała
http://img240.imageshack.us/my.php?imag ... 903sa1.jpg

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 11:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
jeszcze raz ja ;) mozecie mi powiedzieć teraz max dmucha mi prawie pod 1,5 na dodatkowym,a na liczniku 2,5 oczywiscie próba jest wykonywana na 4 biegu z 1200 obrotów wastegate mam wkręcone 9-10 obrotów moze tak zostać czy cza upuscić (odcinki jeszcze nie było)

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2006 13:06:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie trzeba upuszczać, jeśli pytasz o błędy kompa. A czy jest bezpiecznie dla silnika to już trzeba sprawdzić podpinając pod AFR i EGT

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 08:26:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2005 18:04:27
Posty: 579
Lokalizacja: Białystok
krzycho0110 napisał(a):
jeszcze raz ja ;) mozecie mi powiedzieć teraz max dmucha mi prawie pod 1,5 na dodatkowym,a na liczniku 2,5 oczywiscie próba jest wykonywana na 4 biegu z 1200 obrotów wastegate mam wkręcone 9-10 obrotów moze tak zostać czy cza upuscić (odcinki jeszcze nie było)


i tak zostaw,doladowanie jest ok,ciesz sie z jazdy :peace:

_________________
A8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2006 11:37:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2005 11:50:54
Posty: 1494
Lokalizacja: .:Śląsk:.
wariatquattro napisał(a):
krzycho0110 napisał(a):
jeszcze raz ja ;) mozecie mi powiedzieć teraz max dmucha mi prawie pod 1,5 na dodatkowym,a na liczniku 2,5 oczywiscie próba jest wykonywana na 4 biegu z 1200 obrotów wastegate mam wkręcone 9-10 obrotów moze tak zostać czy cza upuscić (odcinki jeszcze nie było)


i tak zostaw,doladowanie jest ok,ciesz sie z jazdy :peace:


dzięki Darek wreszcie sie ciesze na 100% :peace: z tym dolotem jeszcze poczekam

Leo tez dzieki za dobre słowo :peace:

_________________
S4 AAN 1998-2007
A6 AKE 2007-2013
A2 BAD 2012-
ALL BEL 2013-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 02.lip.2017 17:56:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
Hej.
mam 100 s4 2.2 AAN Z 1992 roku.
auto od jakiegoś czasu jest mułowate wiec kopiłem manometr do doładowana.
na 3 biegu pod gore z gazem w podlodze przez dłuzszy czas jest 0.4-0.6 bar jak juz tak sie dokrec do 4200 obrotów cisnienie wskakuje prawe do 1 bara i czuć ze chce jechać...
chciałem uzyskać pomoc przy diagnozie i ewentualnych krokach naprawy. od czego zacząć?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 03.lip.2017 07:54:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Tam diagnostyka jest tak uboga, że szkoda podłączać komputera.
Sprawdź wszystkie wężyki od ciśnienia/ podciśnienia.
Sprawdź działanie czujników spalania stukowego.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 03.lip.2017 09:00:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Zajrzał bym również do zaworu DV który może delikatnie puszczać.

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 03.lip.2017 16:40:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
u mnie w zaworze DV małym węzykiem na podcicnienie można dmuchcać i zaciągać powietrze ile sie chce, to chyba znaczy ze jest uszkodzony?
będów ze stukowego nie mam...
a gdzie u siebie znajde tą śrube do zwiekszania cisnienia na WG?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 03.lip.2017 16:59:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
i jest tak ze etka podaje numer: 034145710B
ja w aucie mam: 034145710A.
a w sklepie znalazłem 034145710C
bedzie jakas róznica miedzy tymi zaworami?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 03.lip.2017 19:22:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
szogun0 napisał(a):
Tam diagnostyka jest tak uboga, że szkoda podłączać komputera.
Sprawdź wszystkie wężyki od ciśnienia/ podciśnienia.
Sprawdź działanie czujników spalania stukowego.


Bez przesady, można uzyskać kilka cennych wskazówek.

Co do problemu, to test szczelności przede wszystkim. :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 03.lip.2017 19:46:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
To w pierwszej kolejnosci idzie zawór do wymiany, tylko z którą literka szukać zaworu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 04.lip.2017 20:07:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
walus501 napisał(a):
To w pierwszej kolejnosci idzie zawór do wymiany, tylko z którą literka szukać zaworu?


aktualnie 710P :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 04.lip.2017 20:45:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
710N z np 1,8t tez jest ok.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 04.lip.2017 21:10:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
Chyba właśnie zamówiłem 710n. Jutro będzie widać czy pomogło. Dodatkowo wkrecilem śrubę od WG o 3 obroty ale strasznie ciezko szla... chcialem cos sie dowiedziec o modyfikacji aan'ow ale nie mam dostępu do forum apmotorsport gdzie kazdy tam odsyla. Jest tu ktos kto mnie pokieruje i coś podpowie? Dodam ze jak dobrze pójdzie bede mial dostep do walkow od 7ą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 04.lip.2017 21:23:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Looknij zawor n75 czy sie nie zacina. Zmierz tez potencjometr przepustnicy, czy daje sygnal, czesto luty w srodku puszczaja po latach.
Nieszczelnosci najwazniejsze.

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... boost.html

Na tej stronie jest wszystko

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbog
PostNapisane: 07.lip.2017 07:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
Po wymianie DV kest lepiej ale ma jeszczebchwile zawahania. Umylem przplywke i sprawdzilem szczelność. Laduje okolo 0,8 max przy wkreconej srubie o 3 obroty. Ale na kompie nie pokazuje mi wiecej jak 1.8 bar...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [S4 C4 2.2T 20V AAN] cisnienie na turbo
PostNapisane: 07.lip.2017 16:28:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Nigdy nie myj niczym przepływomierza !!

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 116 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: