metyoo napisał(a):
Z rurą w miejscu katalizatora może być problem podczas przeglądu albo kontroli - lepiej tłumiki przelotowe wstawić.
Jaką masz pewność, że używany wydech będzie w lepszym stanie od obecnego?
O tych tłumikach przelotowych też myślałem , bo fakt diagnosta może się przyczepić na przeglądzie , ... ale mam tę nadzieję , że jak wszystko będzie ładnie zrobione to sobie odpuści ....no bo kto by widział, aby taki stary kapeć spełniał wymogi emisji spalin heh
Co do stanu technicznego , .. no mój wydech ma już nadżarte korozją same tłumiki , rozszczelnione spawy na łączeniach rur a tłumiki .. wczoraj jak spojrzałem pod auto , to widać na jak na każdych spawach praktycznie przepuszcza spaliny .
Na znanym portalu aukcyjnym upatrzyłem elegancki wydech od 2.5 tdi kombi Q , w przystępnej cenie , na zdjęciach nie ma się do czego przyczepić , .. jeszcze bym do sprzedającego zadzwonił w celu ustalenia stanu .
Wtedy bym miał proste cięcie , i po zabawie .
Natomiast jakbym miał swój wyciągać , łatać , sztukować , to to gra nie warta świeczki .