Witam,
średnio raz na rok wymieniam węża ( 8E0 145 834 P / 8E0 145 834 M ) bo się robi dziura (już mam za są chyba 3 wymiany).
Zrobiłem logi, ale w ich trakcie samochód zachowywał się o dziwo dobrze (turbo się załączało).
Czy przy poniższych logach można coś wywnioskować, gdzie leży przyczyna ? Jakie mogę zrobić jeszcze testy ?
Często jak ruszam na światłach i turbina się nie załączy, to aż mi wstyd jak za mną robi się mały korek

Zrobiłem ostatnio kilka tras i wyda mi się że jest bardzo mała poprawa (częściej się załącza). Rano jak jadę do pracy (około 10 km) to nie mam z tym problemu, ale jak już wracam to bardzo często są z nią problemy. Czasami jest tak że przy starcie się nie załączy, a czasami podczas jazdy - jak dodam więcej gazu to praktycznie nie przyspiesza a po kilku sekundach załączy się turbo.
Dynamiczne:
http://vaglog.pl/log-000_001_003_j6b8UXD.htmlhttp://vaglog.pl/log-011_1aV74.htmlhttp://vaglog.pl/log-004_008_010_4R576N.htmlBasic settings:
http://vaglog.pl/log-011_8k0uiO8.htmlhttp://vaglog.pl/log-003_W8csQc.htmlhttp://vaglog.pl/log-000_4R97y64.htmlStatyczne:
http://vaglog.pl/log-004_007_013_VNbzb14.htmlhttp://vaglog.pl/log-000_001_003_gdHO2s.htmlhttp://vaglog.pl/log-014_001_023_3L6B4j.html