Baskecior napisał(a):
AFN w B6 ?
Ciekawostka ...
Po swapie może być AFN w B6 np.
https://www.olx.pl/oferta/audi-a4b6-1-9 ... a;promoted . Może być i AVF C5 quattro (według ciekawa opcja pod warunkiem, że jest to zrobione ze sztuką - kawał z porządnym dyzlem
). AFN był prelift C5. Prelift i polift tj. przełom 2000 r. i 2001 r. występował jeszcze AJM.
Zarathustra napisał(a):
Może chodziło o C5 Basket. Powiem tak, 1.9 tdi to za mały silnik na A6. Dopiero AWX/AVF po chipie daje radość z jazdy i można tym wyprzedzać. Oczywiście "eska" to nadal nie jest
Może i jestem mało wymagający, ale AEL Q avant quattro nie jeździł gorzej od AVF B6 avant w ośce (+100 kg do dla C4.). Przyznam, że żadne z aut nie było hamowane, więc nie jestem w stanie wypowiedzieć się czy trzymały serię. To wyłącznie subiektywny spostrzeżenia.
Do 15 tysięcy da się trafić B6 1,9 TDI quattro np.
http://allegro.pl/show_item.php?item=6931277290#thumb/5 lub
https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-1-9-t ... e49fe08692 .
C5 np.
https://www.olx.pl/oferta/audi-a6-1-9-t ... e67f093c8c . Generalnie rzecz ujmujac do 15 k PLN trafisz polift C5 z AVF. Nie patrz na przebieg, bo te auta na zachodzie służą do robienia sporej ilości km.