.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 07:47:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3/B4/C3/C4]co sie dzieje z wyswietlaczem Auto Checka
PostNapisane: 08.gru.2003 16:47:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
chodzi mi o ten górny wyświetlacz na desce chyba check sie on nazywa, dziwnie mi się zachował. otóż po nocy na jak odpaliłem auto o na tym wyświetlacz pojawiły sie tylko trzy poziome kreski. jak dojechałem do domu i zgasiłem auto i jeszcze raz przekręciłem zapłon to juz było ok. i jest ok nadal. zastanawiam się czy to może dlatego że sie zimno zrobiło a auto nie przyzwyczajone bo w garazu stoi zazwyczaj. albo czy juz sie konczy sam w sobie i niedługo go szlak trafi?? a i jeszcze jedno pytanko związane z zimnem, jak długo powinno auto chodzić (s4) przed ruszeniem, jaka temperaturę ma złapać?? ja na wyswietlacz od klimu ustawiam temp motoru (kod 51) i czekam tak do 50 stC) i dopiero delikatnie ruszam. ale nie daje mi spokoju ta myśl czy nie za wcześnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 16:49:36 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
poprostu masz zimne luty ... jest to czesta usterka w Audi ... u mnie tez to jest w C4

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 22:38:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
też miałem śmieci na kompie. wystarczyło rozkręciś licznik, przeczyścić wszystkie wsówki i jest juz z 4 miesiące OK. nie musiałem nawet nic lutować.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 22:44:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2994
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Zimnym autem też mozna jechać. Problem w tym, aby nie deptać mu aż nie osiągnie temperaturki stosownej :):

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 23:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2003 20:17:12
Posty: 54
Lokalizacja: Podkarpacie - Rymanów
Nowoczesne konstrukcje z którymi mamy na co dzień do czynienia nie wymagają podgrzewania. Dla silnika, a w szczególności jego górnych partii(popychacze zaworów) które są najbardziej narażone na pracę bez oleju jest niewskazane oczekiwanie na rozgrzanie oleju. I dlatego czym później nagrzejemy silnik tym później do górnych partii silnika dotrze olej w temperaturze pozwalającej na prawidłowe smarowanie. Uruchamiamy silnik i nie czekając ruszamy.Tylko normalna praca silnika powoduje prawidłowe rozgrzanie oleju. Ale, nie wykręcamy bączków na pierwszym zakręcie :diabeł: Normalna jazda pozwoli na osiągnięcie w jak najkrótszym czasie prawidłowej temperatury a wtedy.........ognia z wydechu.

_________________
A6 C6 Avant 2,0 Tdi
http://rymanow.com.pl/audic6/
wcześniej :
A4 Avant 2,5 Tdi AKE quattro
http://rymanow.com.pl/audi
jeszcze wcześniej :
- A4 Tdi 90 KM......meksykańska czerwień
http://www.rymanow.com.pl/audib5/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2003 23:14:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
autko mozna zaczac pilowac jak temepratura oleju osiagnie okolice 100 st C czyli druga kreske na wskazniku temperatury oleju ... a w momencie kiedy temratora oleju podczas ostrej zady dojdzie w okolice 130 st , przed wylaczeniem silnika nalezy przejechac kawalek spokojnie i wylaczyc silnik jak temperatura oleju spadnie do tych okolo 100 st ... da to czas na schlodzenie turbiny ... gdyby wylaczyc mocno rozgrzana turbine to olej znajdujacy sie w niej zagotowalby sie i mogloby to doprowadzic do uszkodzenia turbiny ... na szczescie w seryjnych silnikach jest to trudne do wykonania ... bardziej nalezy zwracac uwage na to przy wysilonych silnikach

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2003 14:55:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Odnosnie wskaznika temp.,ktory jest bardziej wiarygodny?na klimie czy na desce?

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: