reloop25 napisał(a):
Forumowicze,
Szukam lakiernika w Poznaniu lub okolicy, który upora się profesjonalnie z zadrapaniem błotnika. Mogę oddać do ASO, ale nie jestem przekonany, czy zrobią to właściwie.
Zależy mi przede wszystkim na jakości i trwałości. Znalazłem namiary na -
alpida@op.pl czy ktoś potwierdzi ich rzetelność?
Pacjent Audi A5:



Dzięki za pomoc
A że zapytam , .. jest to przetarcie do bazy lakieru , do podkładu ?? bo jeżeli nie jest zadrapanie do bazy, tak , że nie przebija się podkład to wystarczy lekko spolerować wodnym papierem , i prze lakierować albo całość na nowo klarem , albo od odcinki na rancie . Ja bym spróbował na początku lekkie przetarcie papierem wodnym tak o gradacji 2500 , tak aby zlikwidować wszelkie zadziory , i te mniej głębsze rysy . Później ocena głębokości tych głębszych rys , jeżeli da się je spolerować papierem ściernym , to rób delikatną polerkę na mokro . Jeżeli są naprawdę bardzo głębokie , że polerowanie klaru papierem ściernym zagrozi przetarciu , to zrobił bym w tych miejscach delikatne zaprawki samym klarem na patyczku . Poczekał , aż wyschnie po kilka dniach ,, i spolerował to na równo .Jeżeli jest ubytek do podkładu , .. to zrobiłbym zaprawkę z samej bazy na końcu , i spolerował to pasta polerską . Nie jedno przetarcie tak naprawiłem , i wiem że się da , bez demontażu elementu , i głębszej ingerencji . Zabawa może być troszkę pracochłonna , ale jak w ori lakierze to warto . I chyba lepszego efektu nie uzyskasz końcowego , no chyba , że chcesz się bawić w lakierowanie punktowe , ale to raczej jest tutaj nie potrzebne .