.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 08:05:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi 80 coupe pytania.
PostNapisane: 02.lis.2017 12:20:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Audi Coupe, a nie Audi 80 Coupe. ;) to raz
dwa - zapomnij o przeróbce na quattro , nie opłaca się, kup już z quattro i jak najnajmocniejsze :) 2,2T 20v najlepiej, ale na to trzeba mieć spoooro miedziaków.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 coupe pytania.
PostNapisane: 02.lis.2017 15:27:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kupeta bez quattro to nic ciekawego. A przeróbka to kicha, bo tam nie ma podłużnic w bagażniku, i w sumie lepiej budę całą kupić, niż wszczepy nie wiadomo gdzie robić. Co do silnika, jak auto ma być do cywilnej dynamicznej jazdy to jakieś V6. Ceny za zdezelowane egzemplarze coupe quattro zaczynają się od 10 tyś.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 coupe pytania.
PostNapisane: 02.lis.2017 15:45:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Typ 85 quattro zakup....

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 coupe pytania.
PostNapisane: 02.lis.2017 17:07:55 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5242
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Jak już chłopaki wspomnieli, nie opłaca się pod względem finansowym. Zbyt dużo roboty i kasy aby to jeździło. Dodatkowo w momencie cięcia jeśli nie zepniesz od spodu auta to geometrię szlak trafi nawet jak ją posklejasz.


P.S. Jarek Coupe w ośce zaczynają się cenić. Powoli brakuje zdrowych fajnych okazów. ACQ to już inna bajka i półka cenowa.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: