.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 11:25:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 05.lis.2017 22:35:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Albo masz idealne AFR, albo masz termopary zmostkowane :)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 05.lis.2017 22:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Hmm. Co mam teraz zrobić żeby to sprawdzić,bo niestety auto nie chodzi do końca za każdym razem tak samo,raz ciągnie idealnie bez zawachania a czasami ma zawachania i obroty kuleja..
Ktoś moweil ze to wina cewek,ale to nie mały koszt żeby wszystkie wymienić.
Nie chciałbym tez wymieniać co po padnie a później okaże się ze to nie to.

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 06.lis.2017 08:28:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Sprawdź pracę cewek pod mocnym obciążeniem jak wcześniej pisałem!
Wszystko co daje poniżej 3.2V do śmietnika! Kup używki na początek, zwykle wytrzymują długo, drogie nie są, więc w razie czego to na kasie nie popłyniesz. Takie same cewki siedzą w 1.8T, więc nie ograniczaj poszukiwań do cewek tylko od 2.7T

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 06.lis.2017 09:23:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Pod mocnym obciazeniem,czyli logi dynamiczne,no ale to zrobilem?
Przy wcisnietym pedale gazu w podloge te wartosci po.alu rosna,to w jakim przedziale nie moze byc ponizej 3.2 V?
Czy cewki trzeba wymienic wszystkie,czy mozna np jedna?
https://naforum.zapodaj.net/3833cb401427.png.html

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 06.lis.2017 23:27:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Coś z tym jest nie tak.
Jedziesz autem na pełnym bucie, cewki powinny pokazywać 3.2-3.5V. Do tego logów nie trzeba robić.
Cewki możesz pojedynczo wymienić.
Jeśli masz problem z wytypowaniem cewki wg. napięcia, spróbuj wymienić cewkę na cylindrze, na którym wypadają zapłony.
Ewentualnie zamień miejscami z inną i jeśli wypadanie zapłonu przeniesie się na inny cylinder - masz diagnozę :)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 07.lis.2017 09:22:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Cytuj:
Jedziesz autem na pełnym bucie, cewki powinny pokazywać 3.2-3.5V. Do tego logów nie trzeba robić.

To dlaczego u mnie podczas przyspieszenia te wartości stale rosną i pokazuje nawet 10 V na każdym cylindrze ?

Do tego wszystkiego moze byc tez modul zaplonowy,ktory jeden wymienilem na nowy..
W grupie 015 i 016 wypadanie zaplonow jest zakres (1-5) o jak juz pokaże się w okienku któregoś cylindra np 1 to oznacza ze cos jest juz na tym cylindrze nie tak? Ma być wszędzie zero tak? Wtedy trzeba sprawdzić świece ,cewki lub moduł..
P.s.
A czy może być to np nieszczelność w dolocie,jakiś przetarty wezyk?

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 10.lis.2017 09:59:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
kilka wypadających zapłonów to żadna tragedia, gdyby liczył kilkadziesiąt w krótkim czasie można by było się martwić.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 10.lis.2017 11:31:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Cytuj:
kilka wypadających zapłonów to żadna tragedia, gdyby liczył kilkadziesiąt w krótkim czasie można by było się martwić.

No to jak u mnie raz na jakiś czas pokaże się 1 w wypadaniu zapłonu no to nie mam nic z tym robić?
Tylko dlaczego ma takie czasami zawachania podczas przyspieszenia i tez czasami po zejściu z obrotów przez chwile faluje i za chwile jest ok?
Nawet nie wiem która cewkę wymienić nawet jeśli to cewka,bo nie ma jakiś drastycznych wypadanie zapłonowy,auto normalnie chodzi na biegu jałowym,nie telepie,przyspiesza tylko tak jak mówiłem ma chwile zawachania podczas przyspieszenia, ciągnie po chwili zawachania,znowu ciągnie i znowu chwile zawachania itd?

Wczesniej mialem tak ze nie chodzil mi na jeden czy 2 cylindry ale to wyskoczyl mi blad na vagu i auto bylo slychac ze nie chodzi na wszystkie gary ale to bylo wina modulu wymienilem i chodzi a teraz auto niby chodzi normalnie tylko te objawy jak wyzej

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi a6 c5 allroad 2.7 biturbo logi dynamiczne
PostNapisane: 23.cze.2018 17:57:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2015 20:02:35
Posty: 87
Auto: Audi a6 c5 allroad
Odswiezam, audi nadal do końca nie chodzi tak jak powinno. Z ostatnich rzeczy wyczyscilem i uszczelnilem odme a nadal jest ten problem z falowaniem silnika ,objawa to sie tylko wtedy jak jade,zwalniam bo mam sie zaraz zatrzymac,wrzucam luz i wlasnie wtedy tylko przez chwile przebiera, na liczniku zbytnio nie widzę żeby obroty spadly. Wezyki podciśnienia nie które wymienilem,czy to jest jeszcze gdzies nieszczelność w dolocie,czy cos innego,vag nie pokazuje bledow,prosze o jakies porady,bo juz nie bardzo wiem jak do tego podejść.

_________________
Kokos


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: