Power Kris chyba nie czytałeś dokładnie parametrów. Gdzie w A4 komfort? No chyba, że dla człowieka mającego 60kg wagi i 165
Zdecydowanie A6 lub A8 jeśli szuka się komfortu. A jeśli ma być oszczędne i trwałe to:
- A6 C5 z 1,8T lub 2,4. Z tą drugą jednostką będzie mnie problemów serwisowych ale za to o 2 świece więcej
- A6 C6 tu tylko 2,4 - rozwinięcie jednostki z C5 choć jest odwrócona dupą do przodu co trochę generuje koszty wymiany rozrządu jeśli zajdzie konieczność.
- A8 D2 2,8 30V 193KM - jak ma być oszczędne to jednostka wystarczająca do w miarę sprawnego przemieszczania się. Lekka buda powoduje, że jest żwawsze niż 2,4 czy 2,8 w C5.
Typowe usterki dla V6 30V to wycieki spod dekli, przytkany separator oleju lub ezektor (w zależności jaki silnik) i czasami zdarza się cieknący uszczelniacz na wale. Jak się wymienia olej na czas to silnik długowieczny.