.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 06:38:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Płyn do wspomagania Mit.
PostNapisane: 03.gru.2017 02:37:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2017 22:56:37
Posty: 25
Witam chciałem zrobić dolewke auto to audi a4 b7 1.9 brb ale znalazłem takie info odnośnie o febi

Przeczytalem juz troche tematow i pogrzebalem w sieci na temat rodzaju plynow do wspomagania. Ogolnie wyszlo na to ze poza ori plynem VAG dobry bedzie FEBI 6162 mineralny z zielona nakretka. A tu na koniec czytania natknalem sie na post w ktorym autor twierdzi ze zna przedstawiciela firmy ZF na polske a ten mowi ze FEBI 6162 mineral nie nadaje sie do ukladow wspomagania kierownicy w audi a4 b6 z uwagi

Fabrycznie B6 był zalany G002000 (Pentosin CHF11S) który jest olejem syntetycznym B7 chyba G004000 (Pentosin CHF202) który jest również olejem syntetycznym. Nie ma co oszczędzać na oleju do wspomaganie różnica będzie mała a koszty spowodowane niewłaściwym (zbyt rzadkim) olejem we wspomaganiu pójdą nawet w kilka tysięcy złotych przy dużym pechu. Pentosin jest dostawcą tego płynu do fabryki na pierwsze zalanie więc można spokojnie go stosować


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Płyn do wspomagania Mit.
PostNapisane: 03.gru.2017 03:37:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2017 22:56:37
Posty: 25
Przeczytalem juz troche tematow i pogrzebalem w sieci na temat rodzaju plynow do wspomagania. Ogolnie wyszlo na to ze poza ori plynem VAG dobry bedzie FEBI 6162 mineralny z zielona nakretka. A tu na koniec czytania natknalem sie na post w ktorym autor twierdzi ze zna przedstawiciela firmy ZF na polske a ten mowi ze FEBI 6162 mineral nie nadaje sie do ukladow wspomagania kierownicy w audi a4 b6 z uwagi

Fabrycznie B6 był zalany G002000 (Pentosin CHF11S) który jest olejem syntetycznym B7 chyba G004000 (Pentosin CHF202) który jest również olejem syntetycznym. Nie ma co oszczędzać na oleju do wspomaganie różnica będzie mała a koszty spowodowane niewłaściwym (zbyt rzadkim) olejem we wspomaganiu pójdą nawet w kilka tysięcy złotych przy dużym pechu. Pentosin jest dostawcą tego płynu do fabryki na pierwsze zalanie więc można spokojnie go stosować




Na zimnym silniku poziom płynu powinien znajdować sie przy znaku MIN na wskaźniku,do 2 mm powyżej lub poniżej znaku.Na ciepłym silniku,tj temp około +50C poziom plynu powinien znajdować się między znakami MIN-MAX,gdy pokrywa jest wkręcona. Koła przednie powinny być ustawione jak do jazdy na wprost.




Też podobno lepiej zalać

Mobil ATF 220 + dodatek STP do wspogan ATF

CO O TYM WSZYSTKIM MYŚLICIE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Płyn do wspomagania Mit.
PostNapisane: 03.gru.2017 11:14:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sie.2006 21:43:49
Posty: 1467
Lokalizacja: Těšin
Auto: S8 D2 MTM Optikpaket Schwarz
Idź do ASO i kup OE płyn. Kosztuje parę zł więcej niż FEBI. Skoro czytałeś w/w (pewnie mój post) to doczytałeś też by nie mieszać minerała z syntetykiem.

_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL... Black Cars Matters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Płyn do wspomagania Mit.
PostNapisane: 03.gru.2017 12:07:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lip.2017 22:56:37
Posty: 25
Czyli nowy z aso nie mieszać z tym co mam od nowosci tylko wymienić na sytetyj g00400 tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Płyn do wspomagania Mit.
PostNapisane: 03.gru.2017 17:31:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
g00400 jest chyba mineralny...
ps. używaj interpunkcji, bo nie wiadomo czy pytasz, stwierdzasz, czy obrażasz :)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Płyn do wspomagania Mit.
PostNapisane: 04.gru.2017 17:08:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
W latach 90-tych było tylko czerwone STP, i Boxol, Do rozje...nych setek leliśmy BoXol od koparek, i to chodziło, kto wlał STP magiel do remontu. Do wszystkich vagów leje Febi od kilkunastu lat, i nie widzę żadnych usterek. Po hu drążyć temat?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: