witam
długo mnie nie było
Audi poskładane
Historia wymiany silnika ;
po wyjęciu starego motoru w czasie odkręcania sprzęgła zauważyłem podkładki miedzy dociskiem a tarczą po rozebraniu słoneczko docisku porysowane i sprężyny tarczy też ( nieudana regeneracja przez poprzedniego właściciela ).
- nowe sprzęgło LUK-a ( tarcza, docisk, łożysko)
- w nowym silniku musiałem zmienić uszczelniacz tylny wału (ciekło)
- czyszczenie kolektora dolotu + nowa uszczelka
- czyszczenie IC i wszystkich rur
-czyszczenie odmy i separatora
- EGR out
- turbo K!4 i pompa wtryskowa ,wiskoza ,alternator itp. zostały z nowego silnika
- włożenie nowego motoru ( doszło wymiana zaworku filtra paliwa )
Pierwsze odpalenie szybko odpalił
- miękka równa praca
(obserwacja niepokojąca poci się spod rozdzielacza pompy wtryskowej brakuje 2 śrubek no to przekręcenie z drugiej)
- " filozofia podciśnień"
-poskładanie przodu + nowy odbój belki
- płyn chłodniczy (zielony glikol k2 kuler) i odpowietrzanie ( wchodzi trochę płynu....)
Pierwsza jazda samochód
- równa cichutka praca ( słabo jeździ kąt wtrysku do ustawienia ) w tygodniu do ogarnięcia
- pompa wtryskowa po rozgrzaniu przestała się pocić o dziwo.
- kabel od czujnika wstecznego do polutowania w akcji się oberwał przy wtyce
- wymieniłem olej z filtrem (Vavoline MaxLife 10w40 Diesel + filtr Mann)
po operacji przejechałem zaledwie 40km więc musze cały czas być czujny co i jak
|