.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.sty.2025 20:09:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem po wymianie cylinderka i pierścienia
PostNapisane: 04.lut.2018 11:52:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 08:07:51
Posty: 38
Lokalizacja: Lubin
Witam posiadam audi q7 w którym przegrzewał się kompresor, głośno pracował i słabo, powoli pompował w wyniku czego zapalała się żółta kontrolka zawieszenia. Kupiłem zatem na stronie airsus.pl zestaw naprawczy cylinder pierscien nowy wkłąd osuszacza i zabrałem sie do pracy. Auto oczywiscie miało wyraźnie podniesiony tył bez możliwości opuszczenia. właczyłęm tryb podnosnik, podnioslem auto z jednej strony wszedlem pod auto odłączyłem elektryke i wężyzki od rozdzielacza. CO mnie zdziwiło auto po spuszczeniu powietrza i odkreceniu wszystkich węzyków wcale nie opadło, tył nadal był podniesiony. Juz raz kiedys wykonywałęm taka naprawe ale zmieniłem tylko pierscien co pomogło na jakiś rok i wtedy jak spuscilem cisnienie z ukłądy auto całkiem opadło dlatego zdziwiło mnie dlaczego samochód nadal by podniesiony. NIe mniej jednak wymieniłem zakupione elementy złożycłem wszsytko do kupy i ... niestety nic to nie dało auto nadal z tyły jest podniesiony. DO tego zaczeła zapalać się zielona kontrolka. A co najbardziej dziwne nie ma cisnienia w układzie tzn po odkreceniu węzy od tylnych amorów z rozdzielacza nawet nie było syknięcia powietrza, podobnie z akumulatorem cisnienia w bagazniku po odkreceniu tamtejszego wężyka także cisza. Ponieważ auto może pamietać błęy sprzed wymiany pomyslalem ze jak spuszczę tył na dół i ponownie wszystko połącze i auto uruchomię to on sam wróci do prawidłowych ustawień. Niestety jesli nei ma cisnienia w tylnej częsci ukłądu a kompresor jest po regeneracji to o co tu może chodzić :(

proszę o podpowiedz

_________________
Audi coupe 2,3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie cylinderka i pierścienia
PostNapisane: 04.lut.2018 12:51:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Na początek wypadało by podłączyć vag-a i wykasować błędy. A potem ew kombinować z jakimiś adaptacjami.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie cylinderka i pierścienia
PostNapisane: 04.lut.2018 13:12:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 08:07:51
Posty: 38
Lokalizacja: Lubin
wiem mam VAG "dominator" ale on chyba niestety nie obsuguje zawieszenia jest zbyt prosty. Dziwi mnie tylkoczemu auto nie opadło po odkreceniu węży :galy:
a jakbym akumulator odłączył?

_________________
Audi coupe 2,3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie cylinderka i pierścienia
PostNapisane: 04.lut.2018 15:03:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 08:07:51
Posty: 38
Lokalizacja: Lubin
W sensie akumulator .. ze zapomni błędy

_________________
Audi coupe 2,3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie cylinderka i pierścienia
PostNapisane: 04.lut.2018 19:36:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 08:07:51
Posty: 38
Lokalizacja: Lubin
czy nikt nie jest w stanie pomóc nie miał podobnej historii?
ogolnie wydaje mi sie ze mimo zmiany cylindra i pierscienia cisnienie na kompresorze jest za małe bo strasznie powoli podnosi się przód, bo tył cały czas stoi w górze. Dziwna historia moze to wcale nie wina kompresora:(

_________________
Audi coupe 2,3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie cylinderka i pierścienia
PostNapisane: 04.lut.2018 19:39:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10347
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Pisanie posta pod postem na pewno nie doda nikomu wiedzy której potrzebujesz, i jest niezgodne z regulaminem, używaj edycji i czekaj cierpliwie na odpowiedź.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie cylinderka i pierścienia
PostNapisane: 04.lut.2018 20:51:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 08:07:51
Posty: 38
Lokalizacja: Lubin
Ok rozumiem sorki

podpiąłem VAG i :

ogólny błąd poziomowania 0014
02250 -zawór (valve duty cycle)
01770 - left control pump temperature sensor
01397 - zawór powietrza wtłaczanegosystemu poziomowania

_________________
Audi coupe 2,3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Problem po wymianie cylinderka i pierścienia
PostNapisane: 05.lut.2018 19:29:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2005 08:07:51
Posty: 38
Lokalizacja: Lubin
Witam

Przepraszam za pisanie posta pod postem jednak mam nowe informacje. Kompresor nie pompuje powietrza do tylnej części pojazdu (pracuje tylko przód i to bardzo powoli się podnosi), w akumulatorze powietrza w bagażniku nie ma ani grama ciśnienia. Dziwna sprawa. Kompresor mimo wymiany pierscienia i cylindra na zupelnie nowe pompuje w mojej ocenie za słabo lub może ma nieszczelność, jak to sprawdzić?. A może sam silnik nie domaga (choć watpie albo działą albo nie)
Temperatura pompy pomimo nowych czesci osiaga 180 stopni wyglada ze pracuje wciąż ale nie potrafi cisnienia napompować bo ledwno przód unosi.
Błędy po wykasowaniu pojawiają sie ponownie tak jak napisałem powyżej.

pozdrawiam

_________________
Audi coupe 2,3


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: