Hi, taki case auto zapala dobrze, chodzi rowno ma blad 0550 z katem wtrysku ale to konsekw chyba tego, ze na LATE dochodzi tylko do 0ATDC (a nawet -0.5 BTDC) w 008D - nic nie tnie (smoke > torq limiter) w 011D - T laduje "jakos" (ani pieknie ani niepieknie) w 004D SOI faktyczny jakos sie trzyma zadanego w 013/014S korekcje wygladaja ok (jedna się "turla" w okolicy 1.5 .. reszta jakies 0.7) w 001s dawka w okolicy 7 przy kacie trwania troche ponad norne (ok. 27) - przynajmniej poza norme wzgledem labeli w vagcomie /skrzynia tip 6b/
mocy wykazalo to autko w serii cale 116ps czip podniosl ladowanie i dawki do 55mg (wiecej pompa vp44 nie poda przynajmniej bez glebszego w niej gmerania).. moc skoczyla do caych 130ps a turbo zamiast zdrowo przeladowywac (czyli wartosci 2550 w 011) to laskawie dobija do okolo 1.45b (2450)... za autem zero dymu ... znaczy se koks jest w logach ale we wtryskach juz nie Auto to zabytek juz wiec budzet na naprawy jest ograniczony Jest pewne prawdopodobienstwo, ze jakis tworczy mechanik tworczo naprawil ten samochod np nie ta pompa wtryskowa albo nie tymi wtryskami Auto znajomego i raczej ponownie je widziec nie bede - widzialem je i logowalem i w logach nic poaza 001s nic nie ma. Co w poszukwaniu koksu mozna sprawdzic we wlasnym zakresie "pod blokiem" (poza weryfikacja czy wtryski i pompa sa od tego auta) Pozdrawiam, Przemek
_________________ TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku
|