z tfsi masz taki fajny pakiet na dzień dobry, uciągające się łancuchy rozrządu, co w ostateczności skutkuje pokrzywieniem zaworów
Więc częśc kupki z $ na dzień dobry przeznacz na komplet ślizgów i łancuchów (mówię komplet, bo są tam 3 łancuchy). O reszcie lecących rzeczy nie będę się rozpisywał, jak poszukasz to wszystko jest.
Najprościej to 1.8t
większośc pakuje AEB bo to na lince, proste, bla bla bla... generalnie najstarsze z a4 b5 (i najtańsze), plusem głowa na szerokim kanale, ale stawiam, że przy Twoich docelowych mocach, nie jest Ci do niczego potrzebna. Usuwają klimę, o ile ją masz itp. Bo to podobno cooler się nie mieści itp, co lepsi wsadzają ori malutki cooler wrzucony gdzieś w komorę. Drutów nie brakuje, trzeba pomyśleć i zrobić to mądrze. Bo wszystko się mieści.
Dużo opisów masz na audi80.pl, wpiszesz swap 1.8t b4 itp i wyskoczy.
Potrzebujesz, łap, węży, kompletnego silnika, kumatego mechanika ew. elektromechanika który to podłączy i zespoli z resztą (od strony el. chociażby). Przeglądnąc wiązke itp itd.
najprostszy sposób to wyjąc, uszczelnić, zrobić rozrząd i co potrzeba.
Później to ograniczy Cie tylko kasa i fantazja.
Moje 1.8t (APU) wiszące na wieszaku w skrócie dostało:
hybryde
kol. wydechowy
wtryski
nowe paski, rozrzad itp
napinacz
uszczelnienie calosci
odmy
pierdoly z osprzetu
milion rzeczy odnowiona i ew kolor
o jakiś podstawach typu świece, cewki nie wspominam...
PS. nie pamiętam jak ma 16ka, ale jesli nie masz klimy i dlugi wentylator (połaczony paskiem z drugim) to on tez nie pasuje, trzeba z wersji z klimą, do tego jeśli silnik z dawcy ma visco, to je tez trzeba usunąć.
niby wszystko pasuje, ale jednak
Duży hamulec zrobisz bez felgi porsche, felgą przejmowałbym się na samym końcu.
Powodzenia.