.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 08:27:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: AAH Pierscienie czy uszczelniacze?
PostNapisane: 28.lut.2018 16:03:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2018 15:46:45
Posty: 2
Witam. Mam problem ze swoim AAH. W jednej glowicy swiece sa super(prawidlowe spalanie). W drugiej glowicy wszystkie trzy swiece czarne. Zalepione wrecz nagarem albo jakims innym syfem. Auto pali olej,przy wyzszych obrotach nawet jalowym biegu pusci baka. Moje pytanie brzymi czy po sprawdzeniu kompresji dowiem sie czy to pierscienie czy uszczelniacze? Nie ukrywam,ze wole zrobic uszczelniacze bez zdejmowania glowicy niz rozbierac silnik a raczej go wymienic na inny. Prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AAH Pierscienie czy uszczelniacze?
PostNapisane: 28.lut.2018 16:04:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2018 15:46:45
Posty: 2
Moze proba olejowa przy sprawdzaniu kompresji cos "podpowie"?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AAH Pierscienie czy uszczelniacze?
PostNapisane: 04.mar.2018 11:46:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Kupisz używkę to władujesz się w to samo bagno, bo nikt w miarę zdrowego audi z aah nie oddaje na złom, lądują tam tylko dojechane parchy. Jeśli auto jest tego warte to szykuj się na generalkę, jak gruz to szkoda czasu i pieniędzy.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AAH Pierscienie czy uszczelniacze?
PostNapisane: 04.mar.2018 14:38:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jak już wymiana silnika to coś z 30V wstawić, z takiego auta co można sprawdzić przed demontażem, było tego trochę w passatach, superbach do 2005r to można coś trafić jeszcze sensownego, na remont AAH szkoda kasy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AAH Pierscienie czy uszczelniacze?
PostNapisane: 06.mar.2018 09:21:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Remont AAH to okolo 4k za podstawowa wersje. 6k z portingiem glowic.

Mozna zrobic to za 1k ale tez nie wiadomo jak dlugo potrzyma. Stawiam, ze pekl tlok co czesto sie zdarza w przegrzanych v6 12v.

Wytapatane A520f

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: AAH Pierscienie czy uszczelniacze?
PostNapisane: 06.mar.2018 09:23:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tłok raczej nie, nie na wszystkich trzech cylindrach na raz. Jak dla mnie to oczywiście przegrzany, cylindry spuchły i się przytarł.
Jak jest problem ze smarowaniem (a większość aah ma), to tak będzie. Kupić drugi silnik, rozebrać, zrobić, i zamontować, stary sprzedać handlarzowi, jeśli nie mamy sumienia.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: