Zacząłbym o ustawienia rozrządu, jeżeli przeskoczył o 2 ząbki, to wystarczy żeby silnik nie miał mocy. Części do ABK są tanie, poza przepływomierzem. Popatrz na Allegro, co ile kosztuje i nie daj się naciągnąć... W ABK i ABT nie uszkodzisz tłoków przez przestawiony rozrząd, trudno to zrobić nawet przy zerwanym pasku. W skrajnym wypadku (zerwanie paska w pozycji maksymalnie otwartego zaworu) tłok dotyka minimalnie grzybka zaworu, ale tylko pod wpływem bezwładności układu na wysokich obrotach inie na tyle, żeby coś uszkodzić (tzn. kręcąc rozrusznikiem nie spowodujesz kolizji). A jeżeli silnik byłby do remontu, to lepiej wymienić, niż naprawiać. Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|