.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 11:35:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 14.mar.2018 20:37:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.wrz.2009 20:28:04
Posty: 78
Lokalizacja: Łuków-ukf
Auto: b4 2.0 ABT 94r. B+G a6 c4 2.5 Tdi AAT
Witam.
Po pęknięciu paska pompy wtryskowej auto strasznie ciężko pali.
A może to przypadek i pompa lub motor już mówi dość??

co do kąta wtrysku to :
w grupie 000 pozycja 2 wynosi około 80, na BS około 60.
w grupie 004 pozycja 2 waha się między 3.8-4 a pozycja 3 skacze od 3.2 do 4.5

_________________
davcio-ukf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 14.mar.2018 22:09:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Pompa mówi: "ustaw kąt wtrysku"

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 15.mar.2018 04:31:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.wrz.2009 20:28:04
Posty: 78
Lokalizacja: Łuków-ukf
Auto: b4 2.0 ABT 94r. B+G a6 c4 2.5 Tdi AAT
A jaki powinien być ??

_________________
davcio-ukf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 15.mar.2018 09:05:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wyprzedzenie wtrysku na wolnych obrotach przy ciepłym paliwie powinno być ~3-5st BTDC w zależności od stanu pompy wtryskowej.
Ustaw tak aby w 000 Basic Settings kąt "pływał" w okolicach 80.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 15.mar.2018 12:59:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
Jak ustawiałem na zegar w 2.5TDI to okazało się, że każde oznaczenie silnika ma inne kąty.
Rozumiem, że AAT ma tak jak podałeś ?

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 15.mar.2018 14:08:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.wrz.2009 20:28:04
Posty: 78
Lokalizacja: Łuków-ukf
Auto: b4 2.0 ABT 94r. B+G a6 c4 2.5 Tdi AAT
Ok. Teraz w BS w grupie 000 wartość waha się między 50-60.
A łatwo przestawić kąt czy lepiej zaprowadzić gdzieś??

_________________
davcio-ukf


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 15.mar.2018 14:33:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.sie.2007 09:09:03
Posty: 1250
Lokalizacja: Rogoźno Wlkp.
Pewnie wystarczy lekko pompą ruszyć. Do trzech śrub dostęp jest dobry. Czwartą trzeba odkręcać grzechotką z przedłużką. Dla kogoś kto to robił 20-30min roboty.

_________________
Audi A6 C5 Avant 2.7 biturbo BES 2002r. 2017- .....
Audi A6 C4 Avant 2.5TDi AEL 1996r. Green Hornet 2008-2018


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 15.mar.2018 21:52:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
drookash napisał(a):
Jak ustawiałem na zegar w 2.5TDI to okazało się, że każde oznaczenie silnika ma inne kąty.
Rozumiem, że AAT ma tak jak podałeś ?


Tak AAT/AEL mają te same nastawy.
Te wartości co podałem nie są z zadnych tabel ani magicznych "zeszytów serwisowych".
Ot podał je tutaj kiedyś ktoś dobrze zorientowany w silnikach R5... ja tak ustawiłem swojego AELa... i fajnie chodzi... i odpala bardzo dobrze.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 16.mar.2018 07:27:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sty.2015 17:36:37
Posty: 4004
Lokalizacja: Bydgoszcz
Auto: Leśnego dziadka
To z wielką przyjemnością następnym razem ustawię w/g tych wartości.

_________________
Audi 80 B4 Avant FWD 2.0 8v 90PS - EX
Audi A6 C5 Avant FWD 1.9TDI 131PS - EX
Audi S6 C5 Limo Quattro 4.2 V8 40v 340PS - EX
Audi 80 B4 Sedan Quattro 2.0 8v 115PS - EX
Audi 80 B4 Avant Quattro 2.6 12v 150PS - EX
I znów Skoda :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5Tdi AAT ciężko pali po zerwaniu paska pompy
PostNapisane: 22.maja.2018 15:20:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.maja.2018 17:51:23
Posty: 4
Davcio jak możesz to napisz mi na pw swój e-mail. Nie mogr ci odpisać na pw


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: