.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 08:36:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 14:37:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Pochwalony
Chciałbym zapytać w których modelach / rocznikach był AAH z pompą oleju na wale + ssak na dół miski a kiedy (modele / lata) była druga wersja z pompą nisko w misce napędzaną łańcuchem.

Mam tę drugą wersję i nie mogę ustalić numeru uszczelki pod blokiem silnika (czyli uszczelka między blokiem a górną częścią aluminiowej miski olejowej)
Ktoś? coś?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 14:55:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
https://imgur.com/a/gcnDu

coś takiego, od 1994 w górę.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 15:17:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
No widzisz - nie jestem pewien, bo rysunek pokazuje "nie tę" wersję, którą mam - olej do chłodniczki i z powrotem prowadzony jest pod deklem, a u mnie sa rurki.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 15:24:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
konkretnie które auto? A6 C4 ? czy co innego ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 15:27:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tu masz różnicę: https://imgur.com/a/sZGDL

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 17:24:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
nie pisz posta pod ostem - edytuj! :):

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 17:32:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Leo napisał(a):
tu masz różnicę: https://imgur.com/a/sZGDL

Leoś, to przecież ten sam screen.
A silnik mam z angielskiego cabrio. I rozbierając zauważyłem, że między blokiem sinika i górą miski był tylko silikon...
I takie tam wszystko czyściutkie wewnątrz :)

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 19:15:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2012 15:53:06
Posty: 2172
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
Auto: 100 C4 Avant Quattro 2.8E Automat
W AAH od 92 roku zmieniła się specyfikacja oleju, w 91 szedł 10W40, od 92 5W40. To może byc ten trop...


Chyba że mówimy o AFC.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 21:28:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Etka podaje, że w cabrio był tylko AAH, a nie AFC

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 22:01:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Proponuję telefon do działu części zamiennych do Idczaka w Zgierzu - kompetentni i zawsze najgorsze łamigłówki rozwiążą...
Pewnie rzeczona uszczelka będzie z dnia na dzień dostarczona.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 16.mar.2018 23:51:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
cygaro-avant napisał(a):
Leo napisał(a):
tu masz różnicę: https://imgur.com/a/sZGDL

Leoś, to przecież ten sam screen.
A silnik mam z angielskiego cabrio. I rozbierając zauważyłem, że między blokiem sinika i górą miski był tylko silikon...
I takie tam wszystko czyściutkie wewnątrz :)


panie , nie patrz pan na screen tylko na numery części. Jak byk są dwie różne uszczelki. Do nr vin i od nr vin.
Zmiana w cabrio była od maja 1997 , jak widać na obrazku poniżej:
https://imgur.com/a/3FMG9

a tutaj masz po tej zmianie w 1997 roku:
https://imgur.com/a/8I90i
i jak widać, nie ma tam uszczelki żadnej :P Składali to na silikon.
tak wygląda cały obrazek:
https://imgur.com/a/7XDG8

ps . etka wystarczy, nie trzeba dzwonić do tych partaczy z serwisów oficjalnych, bo tam rzadko kiedy siedzi ktoś ogarnięty.

Ja potrzebowałem tylko wiedzieć gdzie siedział ten silnik oryginalnie, bo o cabrio to bym się nie domyśłił.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [AAH] dwa różne układy smarowania - nr uszczelek
PostNapisane: 17.mar.2018 10:51:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Tak jest Adaś, wczoraj w nocy doszedłem do takich samych wniosków, czyli mój AAH, to już ten poprawiony, i od nowości nie był od dołu otwierany :)

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: