Po pierwsze pompa musi być właściwie zakodowana do modelu i wersji auta. Po drugie, do tego rocznika program musi obsługiwać tzw. długie kodowanie. Po trzecie, pompa nie przyjmie kodowania, jeżeli nie przeprowadzisz procedury adaptacji czujnika skrętu. Po czwarte, napięcie na aku musi być powyżej 14 V, bo kodowanie się nie zapisze. Ten ostatni punkt można obejść, kodując pompę na zapalonym silniku. Tak czy inaczej, temat nie jest prosty, jeżeli nie robiłeś tego wcześniej.
Pompa może być całkowicie sprawna, tyle że nie rozmawia z Twoim autem. Raz, że kod ze Skody na 90% nie pasuje, dwa że po długim leżakowaniu bez napięcia i podłączeniu u Ciebie najprawdopodobniej wyskoczyły same zera, czyli pompa niezakodowana. Zakoduj właściwie, dopiero się przekonasz, czy jest OK.
Tutaj możesz poszukać kodu:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A6_(4B)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7)#LoginAle dobra rada: poszukaj ogarniętego elektronika, zrobi Ci to za 200 zł. W serwisie ostatnio zawołali mi takie coś min. 700 zł (A6 C5 po lifcie). Pośmialiśmy się razem, wróciłem, znalazłem kod (w końcu któryś wszedł), ABS ESP ożyło, kontrolki zgasły. Namęczyłem się pół dnia, bo procedura wchodziła do momentu zapisania zmian, a potem był reset. Aż wpadłem na pomysł odpalenia auta przed kodowaniem i sterownik przyjął kod od razu...
Pozdrawiam