Zacinająca się pompa to jedno, a zacinający się wspomagacz hydrauliczny to drugie. W C3 jest pompa jak w 1000 innych aut i nie ma powodu, żeby się jakoś specjalnie zacinała, poza nagrzewaniem się od gorącego oleju we wspomagaczu. Ale równie często blokowanie jest spowodowane przez wspomagacz, a nie samą pompę. Rozwiązanie: nowy wspomagacz, pewnie przy okazji grucha, albo prościej i lepiej: upgrade do wspomagania podciśnieniowego (potrzebny jest komplet serwo + pompa hamulcowa z B4 lub C4, do tego jedna zaślepka na gruchę, nypelek do pedału hamulca, jeżeli masz wersję przed liftem, wyjęcie dwóch tłoczków z pompy wspomagania i spokój na wieki). Opisywałem to kiedyś dokładnie, jak poszukasz, to znajdziesz.
Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
|