addy napisał(a):
Rozumiem, że z quattro powinienem zrezygnować?
Oczywiście, że nie. Szukaj quattro
Zwróć uwagę na obecność hałasów z napędów. Należy pamiętać o systematycznych wymianach olejów w napędach, zimą odwdzięczy się trakcją, nie tylko zimą.
Cytuj:
A orientujesz się może jak kosztowna awaryjność może występować w tych autach? Jakie są takie typowe bolączki , oprócz tych - eksploatacyjnych? Nie ukrywam że zależy mi również na tym, żeby zminimalizować koszty (stąd zmniejszyłem budżet i postanowiłem kupić auto bez pompowtrysków). Co do blachy, zdążyłem już robić wiele researchów, wiem, że a3 przy kupnie powinny mieć sprawdzane dachy i nadkola pod kątem korozji
Stan tylnego zawieszenia tj. luzy, stan mocowania amortyzatorów czy nie zgniły. W quattro jest droższy zawias niż do ośki, ale to są rzadkie naprawy.
W B5 jak to w Audi z tych lat mogą być wykwity na błotnikach z przodu, ale nie ma powodów do zmartwień, spowodowane są gąbką umieszczoną po wewnętrznej stronie. Gąbka ta zbiera wodę i efekt jest widoczny... Po prostu trzeba zachować czujność jak przy każdym zakupie. B5 FL quattro 1,9 TDI 110 KM jeden z ostatnich prostych samochodów.
Jeżeli motor jest zdrowy, buda prosta to bierz. Pewne rzeczy będą wymagać napraw, ale to problemy natury eksploatacyjnej.