Drodzy forumowicze, w moim a4 wydmuchało uszczelkę pod głowicą. Rozebrałem górę, po drodze napotykając pęknięte przewody podciśnienia, pęknięty separator oleju, cięgno gruszki kolektora ssącego itp. Ogólnie sporo drobnych aczkolwiek kosztownych defektów. Części zakupione, głowica splanowana (gość sprawdził zawory, szczelność głowicy i jest git), skręciłem wszystko ale nie znalazłem znaków na kole wałka (na dole) jak ustawić ten rozrząd. Głowicę mam ustawioną na znakach wałków (pod pokrywą zaworów widać dwa znaki i tam wszystko gra) a dół jak ustawić? Górne położenie pierwszego tłoka i powinno być oki? Proszę o jakąś radę ewentualnie schemat.
Pozdrawiam
_________________ Było 100 C4 2,3 AAR Było A6 C4 2.6 Avant Było A6 C5 2.4 Było A4 1.8T AEB quattro Avant Jest A4 1.8T AJL Było A6 1.9TDI AVF Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant Był VW Golf MK4 GT TDI 150 Jest A6 C6 2.0 TFSI Jest A6 C5 2.5TDI Allroad Jest A4 B6 ALT
|