.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 11:51:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 20.kwi.2018 15:55:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Witam szwagier kupił A4 1,9 z zapieczonymi kierowniczkami , rozebraliśmy, wyczyściliśmy poletka i wszystko jak należy .... Po złożeniu okazało się ,że nie ma zbyt wielkiej różnicy z przed czyszczenia , sztanga niby pracuje ,wężyki sprawdzone , N75 przełożony z innego auta .... Mnie samego zastanawia dlaczego komputer chce aby turbo ładowalo max do 1948 mbar ? Nie za mało ? Zamieszczam logi i proszę o pomoc

Statyczne :
3 grupa http://vaglogi.pl/log-003_u8ZT13.html
8 grupa http://vaglogi.pl/log-008_KZ3Tt9.html
11 grupa http://vaglogi.pl/log-011_z2wX20.html
Bs:
3 grupa http://vaglogi.pl/log-003_8Eufkl.html
4 grupa http://vaglogi.pl/log-004_XQ9s61A.html
11 grupa http://vaglogi.pl/log-011_dNyx2R.html
Dynamiczne
3 grupa http://vaglogi.pl/log-003_6yf8e.html
8 grupa http://vaglogi.pl/log-008_nvH3Cb.html
11 grupa http://vaglogi.pl/log-011_UNx565E.html

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 20.kwi.2018 16:24:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Masz na tacy klasyczne NIEDOLADOWANIE.
Mocy brak, dymu też ...

Poza tym fajnie wygląda 003 dyn ... ;)
Fake czy wysrany sterownik?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 20.kwi.2018 16:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Baskecior napisał(a):
Masz na tacy klasyczne NIEDOLADOWANIE.
Mocy brak, dymu też ...

Poza tym fajnie wygląda 003 dyn ... ;)
Fake czy wysrany sterownik?
Nie znam histori tego auta więc ciężko mi powiedzieć , pytanie skąd może być to niedoladowanie? I jeszcze jedno pytanko bo zauważyłem iż jest tam inny zawór EGR konkretnie na 2 króćce no i informacje z ostatniej chwili zauważyłem zrzucony wężyk z filtra powietrza a w jego dalszej części założone opaski zaciskowe tak jakby w celu ograniczenia zasysanego powietrza ...kiedy ściągam te opaski odcina turbo przy 2500 tys obrotów :/

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 20.kwi.2018 19:49:25 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Dziura w dolocie jak stodoła...
Samochód dymi na pełnym szpurcie ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 20.kwi.2018 20:32:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Jutro sprawdzę szczelność ,tylko cały czas zastanawia mnie fakt tego wężyka z filtra powietrza , podłączyłem wakuometr na wężyk z gruchy i jest 0,3 bara dopiero jak całkiem zagnę ten wężyk z filtra ciśnienie rośnie do 0,6 ...nie wiem jak to się ma do tego niedoladowania....i czy ta nieszczelność może być tego powodem ?

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 21.kwi.2018 22:49:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Dolot szczelny , co tu dalej ugryźć ? Cały czas zastanawia mnie te 0,3 bara na gruszce...i skąd to niedoladowanie

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 22.kwi.2018 09:48:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
lukasz8729 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Masz na tacy klasyczne NIEDOLADOWANIE.
Mocy brak, dymu też ...

Poza tym fajnie wygląda 003 dyn ... ;)
Fake czy wysrany sterownik?
Nie znam histori tego auta więc ciężko mi powiedzieć , pytanie skąd może być to niedoladowanie? I jeszcze jedno pytanko bo zauważyłem iż jest tam inny zawór EGR konkretnie na 2 króćce no i informacje z ostatniej chwili zauważyłem zrzucony wężyk z filtra powietrza a w jego dalszej części założone opaski zaciskowe tak jakby w celu ograniczenia zasysanego powietrza ...kiedy ściągam te opaski odcina turbo przy 2500 tys obrotów :/

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Doprowadz zawory i podcisnienia do oryginalnego stanu, na oryginalnych i nowych czesciach.
Wtedy znow poprosimy logi.
Jesli bedzie walic 1,5 Bara,wtedy wiadomk ze vnt lezy.

Ktos mocno podrutowal ten motor,stad takie jaja...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 22.kwi.2018 13:57:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Baskecior napisał(a):
lukasz8729 napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Masz na tacy klasyczne NIEDOLADOWANIE.
Mocy brak, dymu też ...

Poza tym fajnie wygląda 003 dyn ... ;)
Fake czy wysrany sterownik?
Nie znam histori tego auta więc ciężko mi powiedzieć , pytanie skąd może być to niedoladowanie? I jeszcze jedno pytanko bo zauważyłem iż jest tam inny zawór EGR konkretnie na 2 króćce no i informacje z ostatniej chwili zauważyłem zrzucony wężyk z filtra powietrza a w jego dalszej części założone opaski zaciskowe tak jakby w celu ograniczenia zasysanego powietrza ...kiedy ściągam te opaski odcina turbo przy 2500 tys obrotów :/

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka

Doprowadz zawory i podcisnienia do oryginalnego stanu, na oryginalnych i nowych czesciach.
Wtedy znow poprosimy logi.
Jesli bedzie walic 1,5 Bara,wtedy wiadomk ze vnt lezy.

Ktos mocno podrutowal ten motor,stad takie jaja...
Ok tylko teraz takie pytanie co z tym N18 bo teraz jest wstawiony na 2 króćce ,szukać takiego czy normalnie na 3 i podłączyć tak jak mam w swoim AFN-ie ?

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 22.kwi.2018 14:01:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
N18 jest mało istotny. Mozna zaslepic egr i zaslepic podciśnienie,ktore doń dochodzi.
Wazniejsze jest sterowanie n75 i turbiny,bo tu leży pies...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 22.kwi.2018 15:15:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Ok czyli zostawiam ten na 2 króćce a ciśnienie atmo które idzie do N75 wpinam w filtr powietrza i robię logi

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 23.kwi.2018 09:50:54 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Podłącz wszystko książkowo... na tych gratach co masz. Cały układ podcisnien... i wtedy wykonaj logi.
011 i 010 - dynamiczne oraz 011 statyczne Basic Settings

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 23.kwi.2018 23:32:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Logi postaram się zrobić jutro ( brak 2 osoby) , cały czas zastanawia mnie to ciśnienie przy takim jak jest na wakuometrze sztanga nie idzie całkowicie do góry, dopiero kiedy zagnę przewód idący do filtra powietrza sztanga idzie max do góry i ciśnienie na wakuometrze wzrasta Obrazek

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 26.kwi.2018 12:27:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Witam przesyłam logi
Gr.11 bs http://vaglogi.pl/log-011_2ZC19.html
Gr. 11 dynamicznie http://vaglogi.pl/log-011_72h2xg.html
Gr.10. dynamicznie http://vaglogi.pl/log-010_6BN0Ohy.html

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 26.kwi.2018 16:48:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Czy wszystko zostało podłączone "książkowo" ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 26.kwi.2018 18:54:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Turbo ładuje jak głupie ale na wysokich obrotach, czyli tam gdzie nie powinno ...
Na dole tam gdzie powinno ładować jest słabo...

Nie wygląda mi to na książkę ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 26.kwi.2018 21:55:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Podłączone jest jak się pisze ,tyle,że z tym zaworkiem n18 który byl czyli na 2 króćce ,reszta jak należy na nowych wezykach , jak się jedzie to również czuć że późno czuć turbo ale mówię jak kupiliśmy to vtn stała całkowicie, a po wyczyszczeniu jest jak jest być może ktoś wcześniej coś przy tym grzebał tak jak pisałem nie podoba mi się fakt,iż po uruchomieniu silnika sztanga nie idzie na max w górę dopiero po zaciśnięciu przewodu atmo ciśnienie wzrasta i sztanga idzie max w górę ... Jest opcja iz jest problem z zasilaniem n75?

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 27.kwi.2018 18:57:08 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Problem na 99 % lezy w układzie podciśnienia.
Widać to w logach.
Sprawdz zaworek zwrotny to raz, a dwa - zamien N75 z N18 i znow wykonaj 011 i 010 dynamiczne oraz 003 i 011 statyczne - oba w trybie Basic Settings.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 29.kwi.2018 10:57:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2015 10:11:48
Posty: 29
Nie mogę ich zamienić bo jak już pisałem N18 jest inny gdyż na 2 króćce ,chyba,że mam go całkiem wywalić i wstawić normalny n75 ?

Wysłane z mojego Lenovo P2a42 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 1.9 TDi 110 KM] Ocena logów po czyszczeniu turbo
PostNapisane: 29.kwi.2018 11:10:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Ile razy mamy Ci k... pisać zeby albo go obejść, albo przywrócić do stanu fabrycznego?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: