.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 11:02:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.8T AUQ odczuwalne różnice mocy
PostNapisane: 03.maja.2018 12:26:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2018 11:53:37
Posty: 2
Auto: A3 1.8TS
Witam ,
jest to mój drugi post na tego typu forum ,więc zrozumcie wyrozumiale moje ew.błędy . Na początku może nakreślę coś szybko o mnie , a potem przejdę do meritum.Jestem zwykłym elektromonterem , ale od zawsze lubiłem coś majstrować z autami z grupy VAG.
A więc tak ,
Audi A3 1.8t AUQ 180km 2002rok kupiłem je około 2 miesiące temu.Sprowadzone z Szwecji czysta benzyna , za dwa tygodnie będę zakładał instalacje gazową stag4 .
Noi oczywiście jak przystało po zakupie siedziałem tydzień w garażu.Wymiana rozrządu (lewa strona , prawa jest cichutka) ,wymiana oleju (spuszczenie misy i czyszczenie smoka),wymiana filtrów, wymiana świec . Po pewnym czasie coś gwizdało mi w silniku , zlokalizowałem urwane dwie szpilki w turbo , więc musiałem ściągać turbo i wymieniać szpilki , przy okazji sprawdzenie szczelności całego układu dolotowego od turba do przepustnicy (1bar) i naprawienie nieszczelności.
Turbo ma luz poziomy gdzieś z 2mm , pionowy praktycznie nie wyczuwalny i tu się rodzi moje pytanie czy to jest tak w miarę czy raczej turbo na wykończeniu ?
Byłem jeszcze przed uszczelnieniem pod komputerem i miałem tylko 1 błąd chyba ciśnienia w kolektorze sąącym albo ciśnienia na przepustnicy (szczerze już nie pamiętam ale coś takiego)
Kolejna sprawa taka , że wczoraj zauważyłem , że turbo jest całe mokre z oleju , przypuszczam , że to może być wyciek spod klawiatury , ale martwi mnie to , że wtedy to raczej chyba by nie było oleju na całej turbinie. Ktoś się wypowie na ten temat ?
Przy jeździe teraz; czasami chodzi jak wściekły , a czasami ja jakiś 140km (tak uwzględniam temp. zauważam to przy porównywalnych temp.) , jak chodzi słabo to mimo wszystko czuć załączenie turba , bo jak odepnę przepływke to całkowicie słaby jest . Nie wiem co mam robić , nie chce mi się znowu pod kompa jechać i bulić 40zł. Chciałbym też sprawdzić ciśnienie doładowania ? ktoś wie jak to najszybciej po kosztach sprawdzić ? i też chciałbym sprawdzić działanie gruszki turba , tylko nie wiem czy jak odepnę przewód od n75 do turba to mam tam dmuchnąć (a jak tak to ile bar) czy ciągnąć ?
Z góry dziękuje wszystkim za pomoc ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8T AUQ odczuwalne różnice mocy
PostNapisane: 04.maja.2018 20:45:14 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zrób logi dynamiczne... albo jedz do kogoś kto Ci zrobi....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8T AUQ odczuwalne różnice mocy
PostNapisane: 24.cze.2018 20:48:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.maja.2018 11:53:37
Posty: 2
Auto: A3 1.8TS
Mam interface KKL i nie mogę za chiny ludowe pobrać cokolwiek na czym zrobie logi więcej niż 25 grupy ,ktoś pomoże błagam ? Prosiłbym o kontakt na maila ; dawidmucha13@wp.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: