Baskecior napisał(a):
Jeśli dobry napęd to nie A3, tylko silniki wzdłużnie umieszczone.
(...)
Jeśli najlżejsze i w dieslu z quattro to B5 TDI q.
(...)
Jeśli lekkie i benzyna w quattro to B5 1,8 T q.
(...)
B6 to ciężka krypa, do tego ciasna jak diabli - bez sensu...
Co masz do zarzucenia napędowi A3q ? Przejedź się tym po torze choć raz.
B6 vs B5, czy ja dobrze sądzę, że piszesz o jakichś może 2-3cm (0,2%) i 50kg (3-4%) ?
A potem ktoś to czyta i zapamiętuje takie bzdury... Jedynym atutem B5, w tym przypadku, jest cena auta i części...
Nie tylko cena ale i zawias. Haldex musi byc mocno zmodzony aby wytrzymac tyle co torsen. Rozklad mas i zawias na korzysc wzdluznych. Choc zaraz uslysze, ze ilnik przed osia etc. Ale to idzie zniwelowac. Gokarty maja bardzo cienka granice przyczepbosc a jej brak. A rakie jest A3.
Jak modzic to tylko wzdluzne. Jak seria to haldex jest kompromisem.