Sprinter napisał(a):
Luki147 napisał(a):
Marianb napisał(a):
O ile z daleka wygląda nawet dobrze, to z bliska prezentuje się jak moje coupe quattro do upalania - tragicznie. Każdy element w inną stronę
Jeżeli buda jest prosta, bez szpachli , w ori lakierze , ... drzwi nie opadnięte to warto ... , blendę z tyłu wymienisz , dach zrobisz , nawet kupisz z rozbitka , .... boczki to nie problem w środku , ... delikatną rudą z nadkoli przód do zrobienia , .. spasować maskę to nie problem .., felgę naprawić to też nie problem ...
, ... robisz polerkę i masz fajnego klasyka .
Budowałeś kiedyś klasyka ?
Próbowałem do końca odrestaurować swoje b3 z podpisu . Była to 80 w wypuście "color bonus" że tak to teraz nazwę dla potrzeby tematu , z praktycznie kompletnym ospojlerowaniem Kamei- ia na nadwoziu . Lakierowałem całe zderzaki , dokładki , progi .... , i zbierałem mnóstwo pierdółek do niej . Niestety nie zdążyłem się nią pochwalić , bo jakaś Vectra szturchnęła mnie ostro w kufer , tak , że się w sumie lekko załamała , ..... Ale muszę przyznać , że była odrestaurowana tak w 85 - 90 % . Nawet oryginały felgi speedline był już w sumie gotowe , wypolerowane na szczotkowane aluminium .
Stara , wspaniała b3 , ... fakt , że chyba jeszcze wtedy nie zasługiwała na miano klasyka , ... ale włożyłem w nią sporo serca , i pracy , ... także wiem , z czym to się je . Co nie zmienia faktu , że są tu osoby , które robią grubsze projekty , na autach o wiele bardziej unikatowych .... , i bardzo często z zaciekawieniem czytam ich wątki , ... mam kilka ulubionych
ot taka wieczorna motoryzacyjna pornografia