.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 05:58:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: S4 B5 pytanko
PostNapisane: 30.maja.2018 10:16:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2016 18:46:55
Posty: 30
Witam,

Czy silnik w tak pomodzonej s4 wytrzymuje długo i jest sens się w to pchać ? Mam zamiar używac auta jako Daily .

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-s4-z ... AhMqS.html

Jak sprawdzić dokładnie kondycję silnika ? napinacze rozrządu, ustawienie rozrządu, sprawdzić błędy z kompa,dym z wydechu, logi dynamiczne i ciśnienie w cylindrach raczej nie wchodzi w grę na miejscu bo mało kto się zgodzi...
A co jeśli po powrocie do domu i sprawdzeniu ciśnienia w cylindrach i okażę się szrot, czy można zwrócić auto ? Czy już po ptokach
Silnik i tak do góry musi iść bo turbo padło, będę miał na to i pakiet startowy +/- 10 tys czy to wystarczy ? Wszystko będę sam w domu robił


Jakie jest wasze zdanie ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S4 B5 pytanko
PostNapisane: 01.cze.2018 19:46:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Jeśli nie ma wyłączenia rękojmi w umowie, to możesz dochodzić swoich praw na jej podstawie. Podczas zakupu musisz porządnie sprawdzić silnik vagiem i wzrokowo. Nastawniki mają być ciche przy odpalaniu (zwłaszcza na zimnym), ale jak sprzedawca kumaty, to może ukryć terkotkę. Do sprawdzenia vagiem ustawienie rozrządu i pracę nastawników. Dobrze mieć ze sobą kogoś zaznajomionego z biturbo, bo zajeżdżony da się we znaki. Przez padniętą turbinę może być kłopot z diagnostyką.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S4 B5 pytanko
PostNapisane: 01.cze.2018 21:40:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
Link nie działa, to po pierwsze. Po drugie jeżeli na tyle ogarniasz mechanikę, to lepszym pomysłem jest wykonanie modyfikacji we własnym zakresie i zlecenie komuś strojenie lub pewnych prac. Przez posła załatwisz osła. ;) Odchwaszczanie "czyjejś roboty" może być kosztowne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S4 B5 pytanko
PostNapisane: 01.cze.2018 22:33:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2016 18:46:55
Posty: 30
S4 z linku poszlo w 2 dni.
Plus jest taki ze pomodzone eski są tańsze niż ja miałbym to dokładać.
Niestety nie mam kogoś kto jeździł i zna 2.7 bi , naczytałem się jakie problemy ma ten silnik + mam vaga, myślę że to wystarczy do oceny. Tylko właśnie czy zrobione eski na +/- 400 długo będą służyć


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S4 B5 pytanko
PostNapisane: 01.cze.2018 23:38:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1657
Auto: BEX+ Quattro
AjsHDP napisał(a):
S4 z linku poszlo w 2 dni.
Plus jest taki ze pomodzone eski są tańsze niż ja miałbym to dokładać.
Niestety nie mam kogoś kto jeździł i zna 2.7 bi , naczytałem się jakie problemy ma ten silnik + mam vaga, myślę że to wystarczy do oceny. Tylko właśnie czy zrobione eski na +/- 400 długo będą służyć

Myślałem, że to co ktoś zrobił wcześniej wyjdzie mi taniej i dobrze, w gruncie rzeczy nie wyszło ani taniej ani dobrze. ;)
Czytałem też kiedyś o S4 B5 do 400 KM nie sprawia to problemów (koszty modów z heblami i remontem (większość 2,7 jest wykończona życiem), stąd ~ 20 k PLN). Jeżeli ktoś zrobił mody porządnie i użytkował z głową to pojeździ. Tego dowiesz się przy naprawach lub ich braku. Zakup używanego auto niesie ze sobą zawsze jakieś ryzyko.

Największym problemem używanego auta jest poprzedni właściciel, mówię z autopsji.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: