.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 11:36:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 02.cze.2018 20:06:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Witam was tutaj wszystkich.
Bardzo prosiłbym o pomoc. Wczoraj u mnie w miescie byla straszna ulewa ,przejechalem przez ulice gdzie było pełno wody swoją A6 C5 2.5 AYM 2002R MULTITRONIC . Auto lekko sie przydlawilo i po chwili zgasło. Wysiadłem z auta ,woda do kostek ,przepchałem audi obok na suchy parking , po probie odpalenia rozrusznik nie dawal znaku . Odstało 10 minut audica odpalila ,bledow na desce brak z wydechu lekki dym para koloru bialego ,pozniej juz ok .Pochodzila troche pojechalem do domu . Dzisiaj rano zdejmuje filtr powietrza a on gnój ,w srodku zero wody. Odpalam audi chodzi normalnie zero jakichkolwiek oznak typu telepanie czy cos podobnego. Zapinam D no i sie zaczyna ,audi do ok 2tys obrotow jedzie normalnie pozniej dostaje strasznego muła ledwo sie wkreca na obroty tak jakby wydech był zapchany lub uszkodzona przepływka albo turbo nie pompowało .Wiem Panowie ze moze korwobód dostał po dupie ale narazie nie biore tego pod uwage mam nadzieje ze tak sie nie stało .Auto normalnie odpala pracuje ,problem zaczyna sie podczas jazdy .Tak jak by była przydławiona ,na korku biała maź od oleju tylko pytanie czy była ? robie bardzo krotkie odcinki autem ,stoi praktycznie ,jezdze co dwa tygodnie w weekend bo w tygodniu mnie nie ma . Zrobiłem dla was logi do oceny ,statyczne i dynamiczne i bs. Dynamiczne od 1.5tys obrotow i jeden do 4.2tys a drugie troche krotsze bo szkoda mi auta ledwo sie wkreca. Poza tym ani nie puka nic ani nie stuka odpala na dotyk wszystko lala .Proszę o pomoc ,stawiam na przeplywke ze moze wody dostała bo dla mnie troche te wartosci są do dupy ,ale prosze was o ocene .Dzieki sliczne

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... lXsAAAA%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... lXsAAAA%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... YmHsKmAAAA

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... wrgAAAA%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... KqcMKmAAAA

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... wpQAAAA%3D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 02.cze.2018 23:43:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Pomoze ktos ? Z tego co widze to turbina niedoładowywuje i przeplywka chyba pa pa powiedziała . Reszty nie znam jak wtryski nie wtryski i inne rzeczy ..wiec prosze o pomoc was
Teraz podlaczylem vaga i wyskoczyl bład 00575 Intake Manifold Pressure


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 03.cze.2018 16:44:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Czy nikt nie pomoże ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 04.cze.2018 15:34:41 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Turbosprezarka nie daje ciśnienia doładowania.
Wg mnie lezy układ podciśnienia... cos się zalało albo spadło... układ podciśnienia do kontroli.

Ten błąd co Ci wyskakuje to możesz cały z VAGa pokazac... opis łącznie z walorem

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 04.cze.2018 17:43:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Dziękuje za odpowiedz ,nizej wstawiam jeszcze raz te logi tylko uporządkowane . A jak egr ? Wtryski ? Rozrzad ? kąt wtrysku ? Wtryski wartosci mają spoko ? I jak przepływka ? Chyba padaka . Bo jakby kompresja spadla to by byla chyba duza roznica na ktoryms cylindrze ,a u mnie pali na dotyk nic nie stuka i zaczyna sie jazda od ok 2tys obrotow ,mul taki ze jakby ktos jechał na rowerze to bez problemu by mnie wyprzedził ,zdjęcia z VAGA nie mam bo usunalem blad ale go spisałem na telefon
00575 Intake Manifold Pressure
11-10 Control Limit Not Reached
Podejrzewam ,że pewnie zassało wody turbo i moze padła gruszka lub cos innego ? W czwartek bede probowal bo teraz mnie nie ma na miejscu przy aucie dlatego zbieram porady .
Statyczne
000/001/003
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D
004/007/013
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D
014/018
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D

BS
000
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D
003
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... YmHsKmAAAA
004
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... wqYAAAA%3D
011
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... YmHsKmAAAA

Dynamiczne
000/001/003
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... AAAA%3D%3D
004/008/010
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... wrgAAAA%3D
004/008/011
https://log.malonetuning.com/chart/2334 ... KYc8OQAAAA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 04.cze.2018 18:33:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
No i co mogło spaść? Skoro woda poszła od dołu i na przód a wężyki mamy na gorze chyba wszystkie od podciśnienia ? Jak myślisz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 04.cze.2018 18:34:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Chyba Ze od wody zrobiło sie gdzieś ciśnienie .. Albo turbo uszkodziło


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 05.cze.2018 08:43:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Sterowanie turbosprezarką lezy.... od tego bym zaczął.... gruszka, zawór N75, przewody...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 05.cze.2018 12:08:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Okej , bede sprawdzać w czwartek czy chodzi sztanga wogole a następnie gruszka przewody i zawór . A jak juz taki dobry jesteś w te klocki kolego to powiedz mi jak stoi u mnie przepływka ,egr i wtryski .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 05.cze.2018 13:13:27 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Żeby ocenic EGR musisz ponownie wykonać 003 Basic Settings bo ten co jest wykonany jest zrobiony źle.
Pompa wtryskowa i wtryskiwacze są w dobrym stanie.
Nie wiem czy dobrze nagrzałes furmanke do logowania... ale jeśli tak to termostat kuleje.
Jak się uporasz z doładowaniem to zaloguj jeszcze raz 004 statyczne, 004 statyczne Basic Settings i wstaw screen shota z VCDSa z okna 004 Basic Settings kiedy nastawnik ustawi się na LATE.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 05.cze.2018 13:39:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Okej, w czwartek wstawie jeszcze raz to co wymieniłeś + 003
Tak termostat kuleje , w zimę był problem tylko 80C na liczniku łapał, teraz w lato łapie 90C ale i tak idzie do wymiany na początku lipca razem z rozrządem i paskami na alternatorze . A powiedz mi ,myślisz ze z silnikiem jest okej od tej wody? Pali na dotyk jeździ dobrze nic nie puka ,stuka. Problem zaczyna sie właśnie aby ok 2 tys obrotów . Gdyby korwobod pogięło i co idzie za tym zmniejszyła sie kompresja to chyba któryś wtrysk miałby więcej niż -2+2 bo musiałby nadgonić resztę a wydaje sie ze jest w normie . No i jak mocno go przekazuje to powyżej 3tys obrotów idzie lekki niebieski dymek i po zgaszeniu auta identyczny idzie z wlewu oleju jak korek odkręcę . Zdaje mi sie ze chyba odma teraz tez wysiadła


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 08.cze.2018 11:28:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Witam ,
Sprawdzilem wezyki jest okej kazdy szczelny ,na 11 BS sztanga podnosi sie do polowy poczym delikatnie opada wogole nie trzyma podcisnienia . Ominalem wszystkie te zawory i podlaczylem waz podcisnienia bezposrednio na gruszke . Turbo pracuje lepiej auto ciagnie mozna powiedziec ze chodzi ale nadal to nie to samo , teraz wyskakuje blad 00575 08-10 i 08-00 . Ponizej wstawiam log ktory zrobilem na szybko 011 dynamiczny oraz wstawiam 004 BS . Nie wiem co padlo chyba zwor nie podaje takiego cisnienia jakie potrzeba . Oraz zauwazylem ze po odkreceniu korka wlewu na odpalonym albo wyjecie bagnetu leci straszny ale to straszny dym .. Po mocnej przegazowce powyzej 3500 obrotow auto puszcza duzego czarnego bąka ...
Ogolem to audi pracuje jakby cos bylo zatkane , do 3tys obrotow slychac aby silnik a pozniej tak jakby cos sie przelaczalo i slychac tyl .Dziwne jest to wszystko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 08.cze.2018 11:29:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... wpEAAAA%3D

https://log.malonetuning.com/chart/2336 ... zCusOQAAAA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 08.cze.2018 13:39:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Podejrzewam ze chyba mam Panowie zatkany katalizator . Dlatego tyle dymu w silniku i auto jeździ jakby było zatkane. Wodę pociągnęło i poszło w katalizator a tam spaliny i woda pewnie zrobiła swoje . Tylko jak sprawdzić drożność kata.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 08.cze.2018 14:25:37 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Rozepnij wydech przed katem..... i się przejedz...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 08.cze.2018 16:39:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Czyli tu przy mocowaniu do turbo tak? Czy niżej ,za katem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 09.cze.2018 11:30:33 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Nie no …. za katem to co Ci to da ?

Przed katem za turbosprezarką….

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 18.cze.2018 12:56:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Po odłączeniu kata jeździ jeszcze gorzej ,turbo pufa głośno i nic poza tym. Podejrzewam ze n75 jest uszkodzone dlatego jak jest podłączone to gruszka nie pracuje a jak podłączę na krótko to pracuje ale jedzie mąż 110 i nie ma siłyi błąd 11-10 ten sam co wyżej bo przepompowywuje i obcina moc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 2.5TDI AYM 2002R Logi do oceny po małym wodowaniu
PostNapisane: 22.cze.2018 17:52:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.cze.2018 19:56:10
Posty: 14
Problem rozwiązany
Uszkodzony/brudny n75
Czyszczenie pomogło ,przypiekl się tłoczek w srodku
Dziękuje za zainteresowanie i pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: