.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 14:25:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2011 18:50:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lut.2004 18:11:56
Posty: 2899
Lokalizacja: Śląsk
Auto: A8, R8
Jak nigdzie nie wycieka to trzeba bedzie głowice scagac.

_________________
Odis online GeKo CP, VCP
Konwersja USA to EU gratis
Kodowanie online_+48605203589


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2011 18:57:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Pablo200 napisał(a):
Jak nigdzie nie wycieka to trzeba bedzie głowice scagac.


Tylko w jakim celu skoro nie przybywa oleju?

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2011 19:24:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a co, zawsze puszcza pomiędzy kanałami wody a oleju ?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2011 00:41:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Tak, już widzę, jak z układu wodnego w którym są może 3bary przedostaje się woda do komprechy gdzie bary idą w tysiące... :/
Zresztą i tak pozostawiło by to ślad w zachowaniu (dymieniu) auta. Nie radzę zwalać głowicy. Jest gdzieś mikro wyciek, który np na górze chłodnicy może objawiać się malutką chmurką pary i nie pozostawiać zacieku. W A4 tak miałem, olałem temat.
Zapobiegawczo można sprawdzić zawartość CO/2 w wodzie, ale nie ściągać głowice!

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2011 09:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.cze.2010 22:30:01
Posty: 74
Dokładnie ! Zdedycowanie popieram mojego przedmówcę ! Nie ściągaj głowicy,nie słuchaj co tam piszą wyżej.

Może delikatnie poci się jakiś wężyk i spływa po bloku silnika,nawet nie zdąży kapnąć,bo już odparuje.

Użyj "WURTH Uszczelniacz do nowoczesnych chłodnic HP" WURTH Uszczelniacz do nowoczesnych chłodnic HP Bezpieczny środek i jeżeli ucieka tylko tyle co mówisz to nawet gdyby z głowicy ciekło to uszczelni bez problemu.

Aha,zaraz pewnie posypią się posty "chłopie to ci zalepi nagrzewnice" itp.Gówno prawda. Nagrzewnica i kanały przepływowe są za duże.Uszczelniacz działa do wycieków 0.1 mm więc jak się poci jakiś o ring lub wężyk. Myślę,że da radę. :)

http://allegro.pl/wurth-uszczelniacz-do ... 40395.html

_________________
Audi A6 C5 4,2 quattro '01. Zapraszam na profil youtube http://www.youtube.com/user/totenkopf1488 :)

Jak widzę na allegro auto z silnikiem V8 i gazem to zastanawiam się dlaczego nie jest w kategorii "Uszkodzone".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: cd
PostNapisane: 13.kwi.2011 13:24:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 09:50:15
Posty: 109
Lokalizacja: Gdynia
Witam,
U mnie co prawda w starym samochodzie tez gdzies ubywa plynu - ale poziom zatrzymuje sie gdzies na minimum i stoi.
W tym przypadku co 3 tyg 1litr to troche za duzo.
Niestety trzeba sie polozyc pod samochod i sprawdzic skad cieknie - nie ma wyjscia. Na pewno gdzies cieknie pewnie
przy jakims przechyle w jedna albo druga strone. Nie sadze aby byla mozliwa jednoznaczna odpowiedz na to pytanie
POZD
rr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 13:37:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2011 12:26:36
Posty: 4
Ale przecież taki płyn nawet jak wycieka to zostawia ślad. jak ci mechanicy sprawdzali auto. Poświecili latarką i powiedzieli, że jest ok?

Nie wiem jak to jest w Q7 ale w Passacie za taki wyciek odpowiedzialna jest nieszczelna uszczelka na głowicy. To bym zaczął szukać przyczyny.

_________________
Mieć, albo być oto jest pytanie...:-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2011 13:39:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Najlepiej znajdź mechanika, który dysponuje takim testerem szczelności układu chłodzenia...coś takiego, lub podobne :
http://allegro.pl/tester-szczelnosci-uk ... 57760.html
czymś takim mój mechanik wychwytuje najmniejszą nieszczelność w układzie :)

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 13:11:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2005 03:16:39
Posty: 61
Lokalizacja: czasem lubuskie czasem afryka
Nie wiem czy juz znalazles przyczyne, ale u mnie ASO podejrzewa chlodnice recyrkulacji spalin. W chwili obecnej czekam na potwierdzenie.
Ze smutkiem stwierdzam, ze mniej i mniej podoba mi sie ten silnik.
Niedawno byly klapy dolotu (podobno znany problem), teraz to...
I w dodatku przerazili mnie sugerujac, ze ewentualna wymiana tej chlodnicy to od 5K w gore. To co ?? oni pol silnika mi wymienia, czy jak ?

pozdrawiam

_________________
Q7, 3,0 tdi, 2008
A4, 2,0 tdi avant multitronic, 2006 - bylo
A6, 2,5 tdi avant tiptronic 132 kW BDH 2003 - bylo
A4 1,9 tdi avant automat 85 kW 1998 - bylo
VW Passat Variant 2,0 automat 1996 - bylo
Audi Coupe 2,0 1989 - bylo
Audi 80 1,6 1986 - bylo


Ostatnio edytowano 23.paź.2011 13:55:02 przez seway, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 13:16:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
teraz jest chłodno wieczorkami. przy wyciekach na zewnatrz, powinno być widać na rozgrzanym silniku parę przy otwartej masce.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 14:24:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2004 21:59:22
Posty: 644
Lokalizacja: szczecin
Auto: C4 2.6 ABC AVANT
poszukaj białego nalotu na przewodach i chłodnicy, czasami paruje pod ciśnieniem i zostawia nalot... jeśli to uszczelka głowicy to pozostaje obserwować biały dym z rury, ale wątpię (j.w.)

_________________
był: Audi 90 B3 '89 2.0i 115KM 5 cyl. code: PS+cat.
jest: Audi 100 C4 Avant '92 2.6i v6 150KM ABC
jest: VW Passat Variant '99 1.8T 150KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2011 14:29:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lut.2005 03:16:39
Posty: 61
Lokalizacja: czasem lubuskie czasem afryka
to sa generalnie zbyt male ilosci, zeby zobaczyc jakakolwiek pare, czy inne naloty. chyba, ze leci to ciurkiem, ale nie kiedy pojawia sie to raz na 3 tygodnie.

_________________
Q7, 3,0 tdi, 2008
A4, 2,0 tdi avant multitronic, 2006 - bylo
A6, 2,5 tdi avant tiptronic 132 kW BDH 2003 - bylo
A4 1,9 tdi avant automat 85 kW 1998 - bylo
VW Passat Variant 2,0 automat 1996 - bylo
Audi Coupe 2,0 1989 - bylo
Audi 80 1,6 1986 - bylo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi Q7 wyciek płynu chłodzącego???
PostNapisane: 01.lip.2018 23:07:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2018 20:41:15
Posty: 10
Witam potwierdzam to jest nieszczelne Chłodnica recykulatora spalin w poprzednim audi miałem to samo i po wymianie chłodnicze wszystko ok i serwis przy rozebraniu odrazu potwierdzi czy to to.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: