.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 14:13:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 23:21:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
DYE
Final drive: 35:9=3,889
1.gear: 34:9=3,778
2.gear: 37:17=2,176
3.gear: 40:28=1,429
4.gear: 35:34=1,029
5.gear: 31:37=0,838
6.gear: ---------
Reverse gear: 31:9=3,444

DSY
Final drive: 37:9=4,111
1.gear: 28:8=3,500
2.gear: 34:18=1,889
3.gear: 32:26=1,231
4.gear: 29:30=0,967
5.gear: 29:36=0,806
6.gear: 26:38=0,684
Reverse gear: 38:11=3,455

GJV
Final drive: 35:9=3,889
1.gear: 33:9=3,667
2.gear: 39:19=2,053
3.gear: 37:26=1,423
4.gear: 33:31=1,065
5.gear: 29:34=0,853
6.gear: 27:37=0,730
Reverse gear: 34:10=3,400



Coś, jakoś tak to będzie ;)
Odnośnie wału nestety ne pomogę.

Pozdro

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2010 23:30:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Dzieki to mnie ratuje bardzo :) Wal wezme razem ze skrzynia nie bede ryzykowal :)

Wychodzi teoretycznie na to ze ta 6 z 3,0 B6 jest minimalnie krotsza niz skrzynia z S4 B5 :) Przy 6500 rpm na 6 biegu roznica 3km/h :) Czyli zabieram :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 18:43:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Panowie a moze mi ktos po etce albo innym dobrodziejstwie powiedziec czy ta skrzynka GJV ma obieg oleju przez chlodnice ?

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 20:13:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Z tego co udało mi się znaleźc w B6 quattro chłodzenie miały skrzynie ENV, FTM, GBB

GJV na 99,9% nie ma chłodzenia, no bo w sumie i po co, jak tam tylko 220 kunia było/jest ;)


Pozdro

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 21:31:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Hmm... No faktycznie niby racja. Tylko ciekawe jak by to teraz gralo z opnad 300 konnym 2,7T :(

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2010 22:10:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Moim zdaniem nie ma co na zapas się martwic, powinna spokojnie dac radę, 310-320kunia to jeszcze ne kosmos ;)
Chyba, że od razu wpadają jakieś więksiejsze suszarki i idziesz pod/ponad 500kunia :D (bo tera w 2,7bT to taki standard niemal;) w takim układzie rób raz a konkretnie, i wsadzaj coś z chłodzeniem.


Pozdro i powodzenia :peace:

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 02:09:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Na razie zostane soft , wydech i fmic. A potem bardzo mozliwe ze wleca wieksze suszarki. Ale to wyjdzie w praniu. Rozejrze sie jeszcze za tamtymi bo kazda z tych co podales ma 35/9.

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2010 09:48:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Każda ma 35/9 ale wszystkie są od 180konnego 2,5TDI. Jedynka krótsza, dwójka prawie taka sama, od 3 do 6 jest dłuższa w porównaniu do GJV.


Pozdro

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2010 00:12:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Ta GJV jednak wstepnie odpada ( raz ze koles mnie srogo zaczal naliczac za podpore i mechanizm zmiany , dwa ze nie ma chlodzenia , trzy i najwazniejsze nie ma miejsca na czujnik predkosci ) .

Znalazlem skrzynie od 2,5TDI. Mam tylko nr z naklejki 01E 300 048E wychodzi ze tez 35/9. Co to za symbol ? ( sprzedajacy nie moze znalesc na obudowie :) )

Czekam na jej zdjecia w sumie. Chlopak chociaz dal dobre ceny a nie jak tamten od GJV no i mam znacznie blizej pojade i sobie odbiore :) Kurcze tylko skrzynia mnie trzyma ze skladaniem parcha do kupy :(

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2011 00:17:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Odgrzebuje :)

Do mnie wleciala ta skrzynia z ostatnich co pisalem (048E )

Mam natomiast teraz A4 B5 2,5 TDI 150ps Q z tiptroniciem do konwersji na manual.

Mam u znajomego skrzynke w dobrej kasie od 1,9 TDI passata 130 ps. jej nr to : 01E300048K teraz wystepuje w etce jako 01E300049Q ( FTS FCP ) .

Zastanawiam sie czy nie bedzie zbyt krotka do 2,5 150 ps. Chociaz mam przeczucie ze beda bardzo podobne :)

Staniek pomozesz? BTW : gdzie dorwac informacje o przelozeniach ? To bym tylka nie zawracal :)

Pozdrawiam i dzieki za dotychczasowa pomoc bo sie przydala :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2011 01:27:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Przełożenia FTS/FCP od paska:
Final drive: 37:9=4,111
1.gear: 28:8=3,500
2.gear: 34:18=1,889
3.gear: 32:26=1,231
4.gear: 28:30=0,933
5.gear: 27:37=0,730
6.gear: 24:41=0,585
Reverse gear: 38:11=3,455
tylny dyfer do tych skrzynek powinien miec oznaczenie CUB

Za krótka raczej nie będzie, tutaj dla porównania przełożenia jakiegoś 6biegowego manuala 4WD od 2,5litrowego dyzla (kod DQT):
główne,1,2,3 są takie same jak w tej od paska
4.gear: 27:31=0,871
5.gear: 26:39=0,667
6.gear: 23:41=0,561
Reverse gear: 38:11=3,455

Podaj kod tego tipa to napiszę Ci jakie przełożenie tylnego dyfra tam jest (pobieżnie lukałem i prawdopodobnie jest tam 37:10, czyli nie do końca fajnie w tej sytuacji).


Odnośnie ostatniego pytania to trzeba wyposażyc się, dowolną metodą ;) , np w Elsę


Pozdro :peace:

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sty.2011 10:47:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
Dzieki staniek :) Z tylu jest dyferek DAJ ( 35/9 ) ale na ziemi w garazu mam z a4 2,6 ( 37/9 ) i sparuje go z ta skrzynia z paska :) Skrzynia tip to ETX :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 13:18:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.lut.2007 13:19:17
Posty: 210
Lokalizacja: okolice Puław
Powinneś szukac dyfra o oznaczeniu DAK, nie wiem tylko czy ten DAK będzie miał takie same flansze półosi jak ten DAJ (mogą byc inne średnice/inne przeguby wewnętrzne).

Pozdro!

_________________
jest B6 AVF quattro, pierwszy diesel i chyba jednak ostatni ;)
było B5 AAH quattro
krótko był Ford Thunderbird Lx 4.6 v8
było B4 AAH quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2011 14:06:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.mar.2006 17:35:57
Posty: 512
Lokalizacja: Kielce i Skarzysko
flansze beda takie same. s4/rs4 maja wieksze tylko.mozna przelozyc tez (wiec wkladasz dyfer z s4 na flanszach cywilnych). jak cos kolego mam dyfer od s4 i moge zalozyc zwykle flansze ;)

Edit bo pisalem na szybko . Wiec skrzynia DQT ma 37/9 a dyfer DAJ ma 35/9. Jazda w tym setupie rozwali skrzynie. Taniej i latwiej wymienic dyferencjal.

DAK ma 37/9 ( niestety nie mam juz takiego bo zdazylem sprzedac ) , DQA ( z S4 jak pisalem wczesniej - prawdopodobnie jest mocniejszy , cholera wie ale na pewno nie jest slabszy ;) ) tez ma 37/9 i taki mam na stanie. Jakbys chcial kupic oddam w sensownej cenie a flansze zaloze Ci takie ze beda pasowaly ;) Jak cos wal na pw.

Temat przerabialem niejednokrotnie ( przy okazji roznych swapow silnikow, skrzyn , napedwo ) wiec wiem co mowie :)

_________________
Audi A4 B6 Quattro 2,7 T z RS4 + B3 1,8 Gaznik Mamci i astra kombi do tyrania :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 Quattro 1,8 T AEB : krótka skrzynia :(
PostNapisane: 28.lip.2018 15:30:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
Witam!
mam audi a4 1,9tdi 110KM i padła mi skrzynia dgw. jaka najbardziej bedzie zblizona aby zamienic ta dgw? w gre wchdzi równiez zamiana dyfra.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 Quattro 1,8 T AEB : krótka skrzynia :(
PostNapisane: 28.lip.2018 15:31:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
ewentualnie ma ktoś ciekawy zestaw?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 Quattro 1,8 T AEB : krótka skrzynia :(
PostNapisane: 30.lip.2018 20:03:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lut.2014 15:42:04
Posty: 1658
Auto: BEX+ Quattro
Coś od 2,5 TDI Q? Skrzynia będzie dłuższa na pewno. Przyzwyczaj się w przypadku 2,5, że najlepiej zbiera się na 4. biegu, nie 3. biegu jak w 1,9.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 Quattro 1,8 T AEB : krótka skrzynia :(
PostNapisane: 31.lip.2018 10:51:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2017 17:47:29
Posty: 50
Lokalizacja: Kraśnik
Auto: S4 2.2 20VT
A moze jakies oznaczenia skrzyni i mostu? Pol osie takie same beda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A4 Quattro 1,8 T AEB : krótka skrzynia :(
PostNapisane: 31.lip.2018 10:54:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Szukaj takiej samej. DGW ma idealne przełożenia, nie pakuj sie w gowniane 6-biegowe wachlarze ...
Co tam padło, nie da rady naprawic?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: