Zagor napisał(a):
Pakiet srakiet
- to zwykłe A8 z 4.2 i srebrnymi luterkami (pewnie jeszcze plastikowe nakładki
) i tyle, a kupujący buja z głową w chmurach o ceramice do tego - Movit owszem ma w cenie 3x auto
-
http://www.brakes.pl/product_info.php/z ... 1629_41631Zazdrosc to brzydka rzecz...
Cokolwiek wasze zrodla mowia, sa najwyrazniej niekompletne. W niemczech kazdy spredawca zapyta cie, czy zamierzasz rejestrowac auto za granica , czy tez uzytkowac je bedziesz dalej w de. To wazne. Pewnie wielu z was sciaga auta z za odry? Na placu stoi rozbite RS6 a wam sie juz facjata cieszy
Cena taka, ze tylko "glupi by nie bral"... W tym momencie mowisz, "Ale ja bede rejestrowal to auto w DE"
....
- Nie moge panu sprzedac tego auta. Jest tylko na eksport. - Uslyszycie prawie natychmiast potem.
Pracuje i mieszkam w DE zatem jezeli sprzedawca wcisnie mi cos niezgodnego z papierami lub ogloszeniem odpowiada z kodeksu karnego, a nie z cywilnego tak jak to jest w Polsce. Sprzedaz auta:
+z ukryta wada techniczna
+uszkodzonego w stopniu uniemozliwiajacym naprawe i legalizacje TÜV
=jest tu przestepstwem
Sam tüv natomiast jest rowniez niepodobny do polskiego "przegladu technicznego". Po pierwsze za badanie placi sie bez wzgledu na jego wynik (o ile wiem w pl ten obyczaj pojawil sie dopiero w tym roku). Po drugie auto zostanie uznane za "niesprawne technicznie" jezeli jakakolwiek czesc jest nieorginalna o ile nie posiada 1. numeru VIN czesci, 2. Certyfikatu TÜV (zolty dokument A4 dolaczany do kazdej czesci akcesoryjnej). Montaz kazdej czesci akcesoryjnej musi byc wbity w dowod rejestracyjny.
To nie polska, tutaj zarejestrowanie ulepa nie przejdzie.
Audi Deutschland potwierdzi kazdemu kto spyta. Pakiet wyposazenia S-line byl opcja w modelu A8 D2 z liftingiem. Aczkolwiek egzemplazy tak wyposazonych sprzedano niewiele. Roznica cenowa pomiedzy A8 / S8 a pelnym S8 byla zbyt mala, aby ta opcja mogla znalezc wielu nabywcow.
Mit freundlichen Grüßen