.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 17:37:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI ,AJM, TIPTRONIC ] - spadek mocy po napraw
PostNapisane: 29.sie.2018 20:16:49 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Krzysiek44A4 napisał(a):
... teraz nowy EGR i N75 dają rade na tyle, ze nie wpada w awarię ale poniewaz VTG nie było czyszczone (tylko hipoteza) pracuje ciężko i dlatego takie podłe sterowanie doładowaniem....
Czy taki scenariusz Twoim zdaniem teoretycznie jest mozliwy? Pytam bo kolega w cytacie napisał ze sama wymiana N75 podziałała na tryb awaryjny.

Jest to mozliwe....

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI ,AJM, TIPTRONIC ] - spadek mocy po napraw
PostNapisane: 29.sie.2018 22:58:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2018 16:46:16
Posty: 35
To będzie chyba łatwo potwierdzić lub zaprzeczyć, bo zakładam, że każdy kto rozkręci tą suszarkę będzie w stanie stwierdzić czy w ciągu ostatnich 3 miesięcy było czyszczone czy nie. Prawda?
Niebawem wszystko się wyjaśni.

A wracając na chwile do kata synchronizacji.
Sama wartość bezwzgledna tego kata to jedno. To czy na plus czy na minus to drugie. Pytanie, czy tak duży rozrzut od 0; 0,6; 1,1 do 1,7 na postoju a podczas jazdy nawet do 2,2 to nie jest kwestia napięcia paska? Niby hydronapinacz mógłby go kompensować, ale skoro nie daje rady tego zrobić to może warto podciągnąć nieco pasek na rolce napinającej? Co myślicie? Jesli zabieg z turbina rozwiąże już te namacale problemy to czy zaprzatać sobie głowe Synchro czy zostawic jak jest i liczyc ze się nie rozleci?
Wiem, że troche juz o tym pisaliśmy ale moze jakiś swiezy look ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 B5 1.9 TDI ,AJM, TIPTRONIC ] - spadek mocy po napraw
PostNapisane: 12.paź.2018 12:45:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2018 16:46:16
Posty: 35
przemik napisał(a):
W swietle tych logów dziwi mnie to.
Cytuj:
Chwilę temu robiłem kompletne hamulce u innych magików. Poprosiłem o sprawdzenie na ile to mozliwe czy rozrzad został poprawnie wymieniony. Uznali, ze rozrząd jest perfekt. Kąty w super porządku

Tam w rozrządzie to wszystko jest dobrze ?
Kąt synchro nie powinien tak pływać.
Na pewno rolka jest dobrze dokrecona ?

EGR i układ podciśnienia wygląda dobrze.

Czekam na dynamiczne.

minęło trocgę czasu. A tu mała korekta synchro. Wczoraj poprawiłem koło pasowe o ok 1mm w prawo i o dziwo. Nie dość, że wartość bezwzledna znacznie się zmniejszyła to jeszcze prawie całkiem zniknęło "skakanie". Poniżej linki do sytuacji przed i po dzisiejszej korekcie:

http://vaglogi.pl/log-004_007_013_7lCN1.html - przed

http://vaglogi.pl/log-004_2A642.html - po

Niestety jest też skutek uboczny, którego niestety wczoraj nie udokumentowałem - grupa 013

Po korekcie i poprawie synchro bardzo rozjechały się korekcje wtrysków. Moze dzisiaj wrzucę aktualne 013 ale pamiętam, ze na cyl1 wczoraj było ok -0,56. Nie za duzo?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: