vwbacardi napisał(a):
Zwróć uwagę, że autora wątku nie interesuje wygląd tylko możliwość zrobienie 350 koni i rdza
nelson8 napisał(a):
Pytanie co do korozji, tuningu do około 350 koni, które z tych modeli lepiej wygląda pod tym względem.
Poza tym s3 8l są już zmęczone i wyeksploatowane, przypomnij ile w nogaro młodego zainwestowałeś, żeby nie bać się nim jeździć?? A3 8l quattro pod tym względem wygląda dużo lepiej, ponieważ nie są to auta pseudo sportowe i nie były katowane od nowości
Nogaro to inna sprawa
Ja szukałem auta w tym konretnym kolorze, gdyby mogło być szare/czarne/żółte na pewno znalazł bym sobie lepszy egzemplarz - choć z tym dramatu nie było - ale ja już taki nadgorliwy jestem, że mimo, że to 18 letni "strup", to ma jeździć jak nowe
Do tego oczywiście 1/2 wydatków to tuning (gwint, 18"+opona, wydech kwas itd... ) - więc to są koszty których można by uniknąć gdyby auto miało być dobrze jeżdżącą serią - ale nie jest i przy modach na 300+ to to co jest zrobione to i tak nic - trzeba kuć silnik, wrzucić jakąś hybrydę k04/064, jakiś kolektor HF, wtryski, pompa, regiel itd... się nazbiera kolejny worek kasy.
Taaa, A3 nie są sportowe ...hmm powiedz to młodym gniewnym - kupi takie 1.8t za 5k zł, nadłubie i zapierd… jak opętany (nawet awaryjnym na autostradzie - ostatnio spotkałem asa na WL) - a S3 trochę bardziej poza ich zasięgiem, jak poszuka, to kupi auto trochę przygotowane do tego dłubania, druga sprawa - chyba w A3 nie było 6-biegów, a jeśli nawet - to na pewno inne przełożenie główne