Michauu napisał(a):
dzis zakupilem nowe swiece i dalej to samo, stare swiece rowno zuzyte, ten sam kolor, kawa z mlekiem....
doczytalem sie iz"drgana silnika przy srenich obrotach podczas niepelnego obciazenia" > sprawdzic "rurke od recyrkulacji powietrza"
doczytalem sie dzis w ksiazce od audi 80... a jaka rurke chodzi?
kurde, jakby to zawory byly to by niezapalal na dotyk.....
Wordeck nie sugeroał Ci zmiany świec, tylko żebyś przyjrzał się ich kolorowi. Wymiana na nowe była wyrzuceniem forsy w błoto, zwłaszcza że jak piszesz - zapalał bez problemu. Ustalenie "chorego" cylindra najłatwiej przeprowadzić poprzez odłączanie kolejno po jednym kablu WN z każdej świecy. Brak zmiany pracy silnika świadczy że zdjąłeś kabel z niepracującego cylindra. Potem możesz szukać przyczyny. Ja - po Twoim opisie - stawiam raczej na zawór, jak napisałem. Pomiar kompresji, jak radził wordeck potwierdzi to na 100%. NIe szukaj na oślep, tylko posłuchaj rad ludzi, którzy mają rochę praktyki w takich sytuacjach. Szkoda kasy i czasu