przemik napisał(a):
15 tys. ?
Za tyle to kupisz dobre B5q... po lifcie... no może diesle są tańsze.... zostanie trochę na pakiet startowy i ubezpieczenie.
Na fajną B6 w quattro trzeba mieć dwie dychy.
Druga sprawa każde z tych aut będzie się charakteryzować. przelotem min. 300 tyś plus.
A po takim przebiegu AVF będzie miał już pare "fajnych" niespodzianek.
AFN/AVG relatywnie mniej.... a jeśli nawet to tańszych.
Dlaczego 1,8 T są na tyle droższe, że w cenie ośki można mieć AVF Q?
W rodzinie mam AVF ośkę B6 (często jeżdżę nią) ma licznikowe 265 kkm (stawiam 350+ kkm, TDI, który po 5 latach miał 146 kkm, a w Polsce magiczne 201 kkm) z poważniejszych usterek to pompki (rozszczelnienie pompy paliwowej - olej szedł na wtryski, więc regeneracja + czyszczenie układu paliwowego) i poduszki pod silnikiem.
W przyszłości będę szukał AVF Q i 18 k nie podchodzę. Może mieć nawet 350 kkm, ale ze znaną historią.
VTG i dwumasowe koło jest AFN/AVG. Regeneracja na podzespołach Boscha to ~2,5 k jeżeli mowa o AVF, średni wariant za komplet to 1600 zł.