Moderator |
 |
Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26 Posty: 5241 Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
|
Po pierwsze sprawdzić rozrząd - tam masz już hydrailiczne napinacze łańcuszków spinających wałki. Ich rozjazd powoduje spadki mocy. Następnie sondy i cewki do weryfikacji. Układ WN też ma duże znaczeni na dynamikę. Na końcu skracanie dolotu - czy działa gruszka od klap w dolocie oraz same podciśnienia (ich nieszczelność bardzo często powoduje spadki ze 193KM nawet do 150KM).
Ale, ośka 2,4 będzie jechała porównywalnie jak 2,8Q - masa i opory z napędu zabierają przewagę KM.
_________________ Audi B2,B3 i B4 - były Audi A6 3,0 30VQ tip - było Audi S6 4,2 40V tip- były Audi A4 2.8 30VQ tip - było Audi Cabrio 2,8 12V - było Audi A8 4,2 32V tip - było Audi 80 2,3 10V - pod kocem Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka
|
|