Sprinter napisał(a):
Każdy automat trzyma niskie obroty, to samo robi dobry kierowca manuala.
Zawsze możesz wkładać tekturę jak w 125P.
Tak jasne, 1,2k RMP od górkę - z pewnością tak jedzie kierowca manuala... Jak bym miał pojemność x2 z turbo, to jeszcze bym zrozumiał, ale przy tym silniku to nie do końca.
Nawet moje ex A4 w dieslu z tipem nie było tak harcorowe
Gustav, mam CHPA - 140 hp (103 kW), 250 Nm at 1,500-3,500 rpm. Jeśli chodzi o olej, to maks 0,25 litra na 10kkm.
Jeśli chodzi o miasto, to jest trudnie pytanie. Poczynając od okolic 7 litrów, kończąc na 10,5 litra, ale średnią z pełzania miałem 16 km/h.
Myślę, że można śmiało przyjąć (po warszawie) 7-8,5 w zależności od pory roku (nie garażuje auta). Acha, z miejsca wyłączam Start&Stop
Co do prędkości na trasie, to musze sprawdzić, ale jak np. jadę na odcinku Warszawa-Stryków starając się trzymać ok 120 km/h, to w jedną stronę mam 6 litrów, w druga 5,5. To wszystko jest bardzo złożone, bo uwierz mi, wystarczy wietrzna pogoda by zużycie trochę wzrosło.
Powiem Ci, ze naprawdę to auto mało pali, biorąc pod uwagę jaką dynamikę oferuje z zamian. Przejechałem swoim 50kkm i jedna rzecz, z która byłem w serwisie, to radio, które oszalało i samo zaczęło zmieniać stacje.
Jak byś miał za dużo czasu, tpo daję link do forum vw golfa, gdzie gość, który miał Golfa 7, przesiadł się na podobne Adui, nad którym myślisz. Część wpisów to bullshit, ale też może Ci dać pogląd
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=589454