Koleżanki i Koledzy,
nabyłam sobie Allroada A6C5 jako auto na polne drogi- roztopy na wsi bywają okrutne. Auto z gatunku "wszystko do wymiany" jak się szybko okazało. Szukany egzemplarz miał mieć dobre 2 rzeczy: silnik i skrzynię, resztę "się porobi"

Ale jak w życiu pechowców bywa, skrzynia po kilku dniach zaczęła szarpać i przeciągać (w misce nie znaleziono ani śladów bananów ani trocin) a... silnik po odczyszczeniu okazał się tu być obcym. Zamiast AKE spotkałam oznaczenie AYM. Ładnie, równo pracujący, choć z nieco głośnymi wtryskami.
Czy ktokolwiek spotkał się z takim przeszczepem? AYM fabrycznie nie był łączony z Tiptronikiem - czy to ma szansę działać?
Zastanawiam się od czego zacząć - zbadać co jest przerobione przy silniku czy od razu zabierać się za skrzynię. Doradźcie.