.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 17:44:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2.5TDI] proszę o ocene Logów - turbo przeładowuje?
PostNapisane: 04.gru.2018 18:19:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2018 13:07:15
Posty: 5
Auto: A6 Allroad 2.5TDI BAU tiptronic
tydzień temu Fura odmówiła posłuszeństwa w trasie, choinka kontrolek... Nagłe osłabnięcie. Klops. Laweta i do chaty. okazało się że rozrząd się przestawił... mimo że na markowych podzespołach, a do następnej wymiany zostało 20 tys? No cóż zdarza się.

Obrazek

Wymienione wszystko. Paski, kółka, alternator regeneracja, napinacz, uszczelki vacum pompy, termostat, pompa wody … eh

pompa ustawiona, ATDC 1,2 +- 0,2

Pierwsza trasa i abs, kontrolka zawieszenia, i „trójkąt w okrągłej strzałce”… po 1min zgasły

Pompa przestawiła się na 1,4 +-0,2 poprawie za jakiś czas?

Control Module Part Number: 8E0 907 401 J
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC G000AG 0006
Software Coding: 06006
Work Shop Code: WSC 02325
Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79518537386
Additional Info: 00006059 130 106LC150_1.V79518537386
1 Fault Found:
00550 - Start of Injection Regulation
08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4Z7 907 389 A
Component and/or Version: ABS/ESP allrad D56
Software Coding: 06457
Work Shop Code: WSC 02325
1 Fault Found:
18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 35-10 - - - Intermittent
VAG-COM Version: Release 409.1-S


Błędy dało się wykasować, po kolejnej trasie ponownie to samo.
Teraz po skasowaniu, nie powróciły, zrobiłem logi.

Proszę o ocenę,
Koniec pompy czy raczej „zewnętrzna” przyczyna błędu 550?

Przeładowanie turbo?

Chyba jest jakiś chip?



Basic settings:

011
https://bit.ly/2rioWXL

004
https://bit.ly/2rgRbpC

003
https://bit.ly/2Qy3kEN

000
https://bit.ly/2FWgA27




Dynamiczne:

011
https://bit.ly/2AONLi5

010
https://bit.ly/2Qx0CQ1

008
https://bit.ly/2zFF6iy

004
https://bit.ly/2AMPbtt

003
https://bit.ly/2zEOCm0

001
https://bit.ly/2RyIeU2

000
https://bit.ly/2KQIo6T

001,003,011
https://bit.ly/2GaSvF1



statyczne

018
https://bit.ly/2E1sc1h

013
https://bit.ly/2PhBf00

007
https://bit.ly/2UcpMlX

004
https://bit.ly/2QAYird

003
https://bit.ly/2PiB4kO

000
https://bit.ly/2RyICls

001
https://bit.ly/2PkQ4Pv


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.5TDI] proszę o ocene Logów - turbo przeładowuje?
PostNapisane: 05.gru.2018 15:01:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Tak na moje oko to jest problem w pompie. Zaciera się tłoczek "przestawiacza" kąta wtrysku ... albo..... układ paliwowy jest mocno zapowietrzony.
Pokaż "screen shota" z okna VCDSa... 004 Basic Settings w momencie kiedy nastawnik pompy ustawi się na LATE.

Tak wydaje się ze samochód jest po jakimś remapingu ECU.
Masz skrzynie manualną czy auto ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2.5TDI] proszę o ocene Logów - turbo przeładowuje?
PostNapisane: 05.gru.2018 15:29:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2018 13:07:15
Posty: 5
Auto: A6 Allroad 2.5TDI BAU tiptronic
chyba miałeś racje. wczoraj, pękł nowy pasek napędzający pompe podczas jazdy. silnik nagle zgasł. zdjąłem osłony i klops. kółko pompy mogłem obracać luźno palcem bez żadnego oporu wiec pewnie coś się w niej zupełnie zerwało?
Pamietam że kiedy w basic settings było 004 na late to pokazywało 16 atdc. o to Ci chodziło?

Wymieniłem pompe na inną urzywaną bo taką mam pod ręką, bez kosztów. niestety nie mogę poradzić sobie z immo. Bo z tego co wiem trzeba kodować. Zczytałem vag commanderem eeprom i tam też pokazuje pin 4 cyfrowy. (5407) Nie rozumiem czy to jest jakiś inny pin jak jest potrzebny? czy musze jeszcze jakimś magicznym programem "przekształcić" eeprom?

znalazłem
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... p_Swapping

vag com przyjmuje pin silnika (4 cyfrowy pin zczytany z vag commandera poprzedzony 0) = 05407
ale po wejsciu w adaptacje kanał 50 pokazuje sie wartosc 32000, po wpisaniu 05407, vag zostawia wartosc 32000 bez zmian.
co robie źle?
znalazłem wątek : viewtopic.php?f=&t=93526
jednak brak rozwązania bo nie mam programu co z 4 cyfrowego pinu zrobi ten 7 cyfrowy.
wiesz moze jak to ugryźć?
w programie vag commander widziałem opcje immo off - nacisnąłem i błąd silnika o zablokowaniu zniknął, domyślam się że będę mógł odpalić silnik i ustawić pompę, jednak bede miał wyłączony immo do czasu jak go jakoś magicznie zakoduje w tej diabelskiej pompie. proszę o pomoc. na razie zabieram się za składanie wszystkiego.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: