Luki147 napisał(a):
myszon90 napisał(a):
void napisał(a):
Luki147 napisał(a):
takie dziwadło znalazłem , raczej po jakiejś przekładce
allroad 1.9 tdi a6 c5 , manual w stanie niby igła , albo sprzedający jakieś głupoty powypisywał
https://www.olx.pl/oferta/audi-a6-c5-1- ... 2;promotedPrzekładka z 2,5 TDI.
Pod Kielcami zajmują się hurtowo swapami z 2,5 TDI na 1,9 TDI 110 KM.
myszon od nich kupił C5 FL AFN.
W przypadku swapów oprócz mechanicznego ogarnięcia podstawą jest prawidłowo ogarnięta elektryka.
Potwierdzam, panowie robią to na prawdę profesjonalnie...
Fisy i wszystka elektryka chodzi jak trzeba, ja auto użytkuje mega intensywnie, 47tkm od 2 połowy sierpnia....
Polecam auta od nich...
Jak pamiętam , kiedyś chyba wspominałeś o tym . Bo swego czasu chorowałem allroada a6 c5 , .. tyle że 2.7 litra wszystkie zajechane , .. a 2.5 tdi .. to wiadomo , ... kibel . Fakt , że teraz " choruję " na a6 c6 w allroadzie , .. ale tam jeszcze nie jest przetarta ścieżka w takiej robocie. Powiedz mi Myszon , Ty masz jakimś kontakt z nimi ? , .. to są jacyś Twoi znajomi ,.. czy tylko od nich auto ku[piłeś ?? Bo znów się rozglądam za allroadem a6 c5 , ... tylko właśnie temat przekładki pozostał .... , i dowalenia mu jakiegoś koksu . Mam na myśli silnik awx 130 konny na pompo wtryskach , by mu tam włożyli .
Jeszcze mam pytanie do Ciebie , .. Ty jaki masz tam włożony silnik 110 koni ?? jak z mocą , z niutami , .. podkręcałeś coś ?? Bo tak w standardzie , to chyba ciut mało jak na budę allroada ??
Ja wyszedłem z prostego założenia, potrzebuję kombi, możliwie świeże i niezawodne i trafiłem na ogłoszenie OLX z C5 2004r i z AFN-em...
Pomyślałem, że nie ma lepszego rozwiązania, wykonałem telefon, upewniłem się czy wszystko działa jak powinno, w końcu C5 po 2000r jest na szynie CAN, a AFN to analogi, gość mnie zapewnił, że wszystko działa, wyświetla i chodzi tak jak powinno, zaryzykowałem, kupiłem i po 2-ch miesiącach i ok 20tkm, stwierdziłem, że auto zostaje, przerejestrowałem i nadal użytkuję, jak już pisałem wcześniej bardzo intensywnie...
Jedyny problem miałem z pompą wtryskową, rozszczelniła się, więc był powód, żeby zrobić pakiet startowy tzn rozrząd itd...
Nie są to moi koledzy, wcześniej ich nie znałem, ale z czystym sumieniem mogę polecić, są sympatyczni, życzliwi, nie ma problemu żeby auto przebadać przed zakupem, wszystko powiedzą jak jest, auta od nich są przygotowane do rejestracji już z nowym silnikiem, przegląd zrobiony, AFN-y są po programie, swój obstawiam na jakieś 130KM, ten Allroad ma ok 200KM...
Wstawiają tylko i wyłącznie AFN-y, żadnych pompek, cr itd...
Generalnie jak spojrzysz pod maskę, to jak się ktoś nie zna, to wszystko wygląda jak z fabryki...
Ten Allroad jest własnością szefa, jeździ nim już kilka lat (2-3 chyba), jeśli nie sprzedali, to mają jeszcze B7, i D2Q po swapie z 3.3 na pełnym wypasie....i pewnie jakieś C5-tki...
Ostatni kontakt miałem 2 m-ce temu, mój brat wziął od nich C5 04r oczywiście z AFN-em, dogadał się, włożyli mu 6 skrzynię z 2.5tdi i program na ok 150KM, bardzo sprawnie to jeździ...
Generalnie jak
zgeredek napisał, w Allroadzie, sam swap to chyba najmniejszy problem, większym zmartwieniem jest zawias, ale to już odpowiedzialna jest fabryka audi, nie sprzedający...oni odpowiadają jedynie za silnik, reszta to jak każde używane auto...
EDIT: teraz spojrzałem, że to auto jest z Kielc, a ten którego miałem na myśli jest spod Kielc, Słopiec Rządowy czy jakoś tak, być może to to samo, być może przez nich zrobiony ale jeździ ktoś inny...
Te są na pewno od nich:
https://www.olx.pl/oferta/audi-a6c5-1-9 ... d;promoted https://www.olx.pl/oferta/audi-a4-b7-20 ... 7;promoted