Witam, proszę o pomoc w sprawie A3 8l, 1.9 TDI, prawdopodobnie AGR - 90km
Auto odpala bardzo ładnie ale wogóle nie che jechać, ledwo przyśpiesza, jedzie tylko do 2000obrotów, auto miałem wcześniej u znajomego mechanika który twierdzi że tam powinna być turbina VNT, ale jak je kupiliśmy to jeszcze jakoś jeździło, teraz dramat. Zrobiłem takie logi na biegu jałowym, momentami widać ze robie przegazówke. Na pewno czujnik temperatury paliwa coś nawala, nie wiem jak reszta ponieważ nie znam się tak dokładnie na czytaniu parametrów. Ostatnio jak nią jechałem to w pewnym momencie jakby się przebiła przez tego ,,muła" i zaczeła normalnie jechać, ale to dopiero po ok 10km, jak ją zgasiłem to znowu to samo, dzisiaj miałem znów taki przypadek, od wyjazdu muł, pózniej chwile ożyła, zgasiłem pod sklepem i znów nie jedzie, tylko do 2k obrotów. Wtyczki przemytem sprayem do styków, przepływka teraz odpięta i dalej to samo.
Turbina z WG, gruszka na ciśnienie , działa- sprawdzałem kompresorem.
Tutaj film z VCDSa, może widać coś z tego co ewidentnie może nawalać? Trochę tak napisane na szybko..
Proszę o pomoc, na dniach wrzucę zdjęcia co pod maską i jak auto ,,przyśpiesza''
https://www.youtube.com/watch?v=IL0VhzC ... e=youtu.beJak myślicie jak by kupic z dawcy cały układ podcisnień, turbine z VNT i kompa i zrobic przekładkę?Coś mówili o IMO że to nie przejdzie.. Opłaca się? graty na złomie ok 700zł
Jeszcze takie pytanie, czy możecie polecic z kąd pobrać VCDSa po Polsku? czy ewentualnie kupić taki
https://www.olx.pl/oferta/kabel-serwiso ... 5;promoted