Witam wszystkich Koledzy mam problem z zawieszeniem pneumatycznym w swojej Audi Q7. Auto jest z 2014 roku z polskiego salonu wersja z silnikiem benzynowym. do tej pory wszystko było ok az pewnego dnia podczas powrotu z trasy zaczela mrugac pomaranczowa kontrolka z dwiema strzałkami informujaca o maksymalnie wysokim poziomie zawieszenia. Zatrzymałem sie zgasiłem auto, odpaliłem było ok ale po przejechaniu kawałka znowu to samo. spradziłem w domu przód zawieszenia działa podnosi sie i opuszcza a tył ani drgnie i jest rzeczywiscie wysoko. Przyciski do opuszczania podczas wyładunku tez nie powoduja zadnej reakcji. Zczytałem błedy i pokazuje dwa 01400 oraz 00532. Po wykasowaniu pierwszy znika ale zostaje ten drugi. Napięcie ładowania po odpaleniu silnika startuje z poziomu około 13,6V i po chwili osiaga 14,8V. Moze ktos miał stycznosc z takim problemem? Dodam tylko ze kilka sekund po zapaleniu sie kontrolki od zawieszenia zapala sie kontrolka wskazujaca awarie systemu pomiaru cisnienia kół. Kiedys miałem podobny problem tez przestał mi działac tył zawieszenia po wymianie kol na letnie za pomoca lewarka. Mimo wlaczenia w MMI trybu wymiany kola przechylanie auta lewarkiem spowodowało takie same objawy. Pomogło wyjecie bezpiecznikaz prawej strony drzwi pasazera od systemu poziomowania. Było to jakies pol roku temu. Teraz wyjecie bezpiecznika nie pomaga tył stoi w miejscu na najwyzszym polozeniu. Przy zmianie trybu pracy zawieszenia w MMI slychac dzialanie sprezarki i regulacje przodu a tył nic... Prosze o pomoc bo juz nie wiem za co sie brac i jak znaleźć o co chodzi
|