Witam wszystkich forumowiczów i speców

Próbuje odratować trochę zapuszczone A6 c5 z 2.7T quattro. Oznaczenie silnika po vin to BEL. Jestem na etapie wymiany rozrządu i mam mały problem :cry: mianowice po założeniu paska, napięciu napinacza (15nm), dokręceniu kół rozrządu i obróceniu wałem 2x nie moge założyć blokady wałków... wykonuje wszystko w następującej kolejności.
Montaż.
1.)Koła na walkach luźne.
2.)Blokada wału wkrecona
3.)Blokada na walkach założona
4.)Zakładam pasek zaczynajac od wału w prawą stronę.
5.)Wyjmuje zawleczkę z hydraulicznego napinacza, czekam chwile aż się rozpręży.
6.) rokle napinajacą minusem 8 napinam na 15NM w kierunku odwrotnym do wskazówek zegara, trzymając klucz napiety na 15NM dokręcam koła na walkach rozrządu 30nm a potem 55NM
7.) Zdejmuje blokady
8.) kręcę 2 obroty wałem
9. Wkręcam blokadę wału
10. Próbuje włożyć blokadę wałków i tu jest PROBLEM ! Blokada nie pasuje... zakładając ja na prawy wałek (strona pasażera) po stronie lewej (kierowcy) brakuje jakieś 5mm (jak na foto) by blokada wskoczyła.... :-x ( przesunięta jest w dół)
ALE! Jak kapnę w tym momencie napinacz znowu siłą 15NM blokada wskakuje idealnie.
Mam nadzieje, ze jasno to opisałem
W czym jest problem ?

