Tak dla potomności, właśnie uporałem się ze starym UFO. Przeróbka jest w miare prosta, ale trzeba się nalatać.Stare hamowały jednym centymetrem klocka
Zestaw poszedł z A8 D2. Tarcze przetoczone w zasadzie oczyszczone ze rdzy bo były używane ale praktycznie nowe, zaciski nasmarowane wszystko w pełni sprawne.
Piasta stoczona jakieś pół cm, przy okazji wciśnięte nowe łożyska
Później trzeba obciąć jedno ucho na goleni, a dwa pozostałe przewiercić na 14mm
Konieczne też są aluminiowe dystansy o szerokości 13mm z zatoczeniam, Warto żeby tokarz zrobił je na ścisło , wtedy zabija się tarcze i siedzi ścisło wszystko na piaście.Do tego szpilki do koła musza mieć 40 mm długości gwintu.
No i to chyba na tyle...poskładać założyć klocki, podpiąć czujniki kontrolek i śmigać. Trzeba pamietać żeby zaciski założyć lewy na prawy, o inaczej odpowietrznik wyjdzie na dole.
Wszystko kosztowało niecałego tysiaka, oryginalna 16-stka szprychowa mieści się na styk, spokój do końca życia tego samochodu.