.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 01:07:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 01.mar.2019 23:16:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2019 23:00:10
Posty: 4
Witam chciałbym się dowiedzieć co sądzicie o tym ogłoszeniu:
https://www.olx.pl/oferta/audi-a6-c6-2- ... yIHnX.html

Oraz jakie są obecnie koszty wymiany rozrządu w tym modelu?
Na co zwrócić uwagę?
Wiem ze skrzynia multi ale podobno ta działa bez zarzutu, boje się jedynie tego rozrządu.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 02.mar.2019 12:25:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2019 23:00:10
Posty: 4
Uppp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 02.mar.2019 12:50:05 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Jesteś w pełni świadomy tej konfiguracji?
Multi + ośka + 2.4 w C6 ?

Multi jak się wysypie to w zasadzie SWAP na manual pozostaje
2.4 w C6 mają problemy z napinaczami - wymiana ok. 6 tys.

Auto będzie trudnosprzedawalne dalej, więc zastanów się nad tą konfiguracją, proponowałbym C5 z końca produkcji z fajnym wypasem lub B6/B7 ewentualnie jakieś BMW.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 02.mar.2019 14:56:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Odpuść, już lepiej starszy model szukać, tyle, że nie z multi.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 03.mar.2019 21:14:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Żeby porównywać C5 do C6 to trzeba mieć coś z głową :D te dwa auta dzieli przepaść pod każdym względem, a Wy takie propozycje robicie...Nie takie złe to 2.4 w c6, trzeba mieć tylko świadomość, że rozrząd może być do wymiany (ok 5k na ten moment), multi to wiadomo, że należy unikać w każdej konfiguracji.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 03.mar.2019 22:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.mar.2008 21:32:56
Posty: 1072
Auto: b5fl AVB,c5 AKN
Najlepiej d2 4.2, ale w automacie to nie jedzie... :): :): :): :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 03.mar.2019 23:08:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Co ci olej pomoże w tym multi jak się łańcuchy powyciągają, multi jak sprawne to się fajnie jeździ w C6 czy B7 bo w B6 jest kupa już fabrycznie ale w razie awarii 2500-3000zł za używkę, remont z 7000zł albo SWAP na manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 04.mar.2019 16:57:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Wiesz co? Za chwilę dostanę zapewne po głowie, ale skoro szukasz Audi ośkę, to poszukaj sobie Pastucha B6 3.2 FSI 4x4. Zazwyczaj są bogato wypasione, spalanie takie samo jak 2.4 w A6, komfort jazdy dosyć wysoki, dynamika nieporównywalna, a ewentualne koszty rozrządu mniejsze.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 04.mar.2019 17:31:07 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5241
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Z tym kosztem rozrządu to bym tak nie wyskakiwał. 3,2 to tanich też nie należy (roboty tyle samo). Ale fakt, pasek z VRą jest bardzo fajną alternatywą choć jednak mniej miejsca w środku.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- były
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - pod kocem
Audi A4 1,9 TDI Quattro - nowa zabawka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pomoc w ocenie A6 C6 2.4 multi
PostNapisane: 04.mar.2019 17:52:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
bloku napisał(a):
Z tym kosztem rozrządu to bym tak nie wyskakiwał. 3,2 to tanich też nie należy (roboty tyle samo). Ale fakt, pasek z VRą jest bardzo fajną alternatywą choć jednak mniej miejsca w środku.

Roboty nie jest tyle samo, jest o wiele mniej.Mam takie pastuchy i w jednym wymieniałem rozrząd. To nie V, tylko VR na 2ch łańcuchach i silnika nie trema targać, wystarczy zdjąć skrynię, a to nie jest skomplikowane w tym aucie.
Powtórzę się - bardzo nieocenione autka VR6 oczywiście, za sprawą oklepanych TDI comfortline itp... Miejsca w środku dużo, tego akurat pastuchowi nie da się wytknąć. ;)
Polecam VR6.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: