Pacjent AKN powrócił z zaświatów

....odpala jak zimny od obrotu, po 30 sek zaczyna falować +/-50obr przez ok 30 sek. Potem już jest dobrze. falowanie jest tylko gdy jest zimny po nocy. Po osiągnięciu temp 80% trzeba nim kręcić 3-4-5 sekund - błąd 0550. Pod wypięciu wtyczki czujnik temp pali od strzała.
I napiszę tak, słabo się "zbiera" na pierwszym biegu...przyspieszenie takie jak 2.4D w T4, potem już jakoś jedzie. Ale jedzie do 100km/h i potem znów trzeba wciskać gaz w podłogę. Na autostradzie niby te 190km wycisnę ale chmura dymu za nim.
Wrażenia mam takie, nawet focus 1,8tddi go objedzie, bo takiego mam. Wiadomo auto jest cięższe. Może za dużo oczekuję, od "fałki".
Wstawiona pompa z tym błędem, czyli do wymiany, nowa przepływka - oryginał, nowe wałki i cała hydraulika.
Może ktoś zerknąć, robiłem to pierwszy raz, i nie bardzo jeszcze jestem biegły w temacie.
statyczne
http://vaglogi.pl/log-011_xgtnBB.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_tKHCYEc.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_ZDEJ0.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_001_004_w3VWEGB.htmlhttp://vaglogi.pl/log-001_003_004_79N8CV.htmldynamiczne - czy to aby są dynamiczne? mi wyglądają na statyczne.
http://vaglogi.pl/log-001_mBFdt.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_7Z1WcC.htmlhttp://vaglogi.pl/log-004_i524K7.htmlhttp://vaglogi.pl/log-007_89dke3.htmli dynamiczne