Alternatywne podejście: bierzesz stary wahacz (rozumiem, że mowa jest o "bananie") ze sworzniem 21 mm i do tego nowy wahacz ze "zwykłej" wersji, czyli 17 mm. Udajesz się do ogarniętego tokarza, a on dorabia Ci stożkowe tulejki redukcyjne. Montujesz taką na sworzeń 17 mm, całość zakładasz do zwrotnicy z otworem 21 mm i dokręcasz, tylko nie oszczędnościową nakrętką z kompletu zamienników, a dużą nakrętką OE. Następnym razem kupujesz już normalne, 3x tańsze wahacze.
Przerabiałem ten temat przy okazji swapu hamulców na 360 mm do prelifta A8 D2 i wymiany kolumn na żeliwne z 3.3 (tyle, że sobie sam dorabiałem te tulejki).
newman napisał(a):
Jeszcze jedno pytanie
McPherson po zdjęciu tego alu mocowania będzie zamienny L/P?
W A8 nie ma czegoś takiego jak McPherson. Pewnie myślisz o amortyzatorze i sprężynie. Tak są zamienne L/P.
Pozdrawiam
Edit. Właśnie widzę, że kandyduję do złotej łopaty.