.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 17:29:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 04.lip.2019 14:02:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 20:19:05
Posty: 87
Lokalizacja: GORZÓW WLKP LUBUSKIE
Auto: BYŁ FORD SCORPIO/JEST A6 C5 ALLROAD 2,7
Witam.
Prosze o pomoc a mianowicie.
zeszłego lata problem był około z 5 razy nie badałem bo później było ok.
teraz od 3 tygodni problem z odpaleniem sie nasilił a dokładniej jak autko stoi od dłuzszego czasu odpala bez problemu,najgożej z pójsiem do sklepu około 10-20 moinut postoju to nie odpala.jak odpali to pracuje równoi i nic się nie dzieje ,czek się nie pali na desce.
Podłaczyłem Vaga i zczytałem błędy
17927 - Regulacja wałka rozrządu; Bank 1: Awaria P1519 - 35-10 - - - Przerywany
16706 - Czujnik prędkości silnika (G28): Brak sygnału P0322 - 35-10 - - - Przerywany

co do pierwszego to czujnik raczej do wymiany może ktoś ma jakis nr tego czujnika ,chyba znajduje sie na prawej głowicy przy wlocie powietrza??
ten drugi to czyba czujnik obrotów wału korbowego tesz do wymiany?? też bym prosił o jakiś numer tego czujnika
troszke poczytałem w necie i mam metlik w głowie
może ktos zna przyblizone ceny czujników bo gdzies na necie ktos pisał że jeden kosztuje około 1000zł ??
samemu moge je wymienić czy lepiej autko dac doo elektryka ?
pozdrawiam i prosze o odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 04.lip.2019 14:16:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
G28 zawsze będzie jeśli silnik nie będzie badany podczas pracy.
przy 2.7 kłopot z odpalaniem sugeruje rozjechane nastawniki wałków rozrządu, ew. czujnik jak podajesz, ale ja raczej szedłbym w stronę rozjechanego rozrządu i dobrze pomierzył rozjechanie banków wałków rozrządu. Gdzieś tu na forum było to opisane, Bloku bodajże to pisał.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 04.lip.2019 14:31:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 20:19:05
Posty: 87
Lokalizacja: GORZÓW WLKP LUBUSKIE
Auto: BYŁ FORD SCORPIO/JEST A6 C5 ALLROAD 2,7
dzięki za błyskawiczna odp.
dodam że rozżąd zmieniałem jak kupiłem autko 6 lat temu i 2 lata temu a jakoś zimą zmieniałem jedną głowice


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 09.lip.2019 21:31:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 20:19:05
Posty: 87
Lokalizacja: GORZÓW WLKP LUBUSKIE
Auto: BYŁ FORD SCORPIO/JEST A6 C5 ALLROAD 2,7
Na razie wymieniłem ten czujnik i nie ma poprawy ,a moga to wyc wariatory??.
Bloku pisał ale o innym silniku chyba 2,3 .a te pomiary to jak rozumiem mam sprawdzić wagiem?? za bardzo się nie znam:(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 09.lip.2019 22:05:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
z Gorzowa to najbliżej warsztat co to ogarnie to czorny customs z Wolsztyna... nie grzeb sam.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 10.lip.2019 21:29:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 20:19:05
Posty: 87
Lokalizacja: GORZÓW WLKP LUBUSKIE
Auto: BYŁ FORD SCORPIO/JEST A6 C5 ALLROAD 2,7
Dzieki za info raczej skorzystam a byłem w wolsztynie kilka razy 1-3 maj parada parowozów:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 11.lip.2019 06:17:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Też byłem :) Pozdro dla krajana :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 11.lip.2019 21:36:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 20:19:05
Posty: 87
Lokalizacja: GORZÓW WLKP LUBUSKIE
Auto: BYŁ FORD SCORPIO/JEST A6 C5 ALLROAD 2,7
A dzieki bardzo tez pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 17.lip.2019 22:00:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 20:19:05
Posty: 87
Lokalizacja: GORZÓW WLKP LUBUSKIE
Auto: BYŁ FORD SCORPIO/JEST A6 C5 ALLROAD 2,7
Po wielu trudach dodzwoniłem się do czornych jadę we wtorek na diagnozę i zobaczy sie co dalej....:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 17.lip.2019 23:16:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
zdaj relację plis.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C5 ALLROAD problemy z odpaleniem 2,7 bi turbo
PostNapisane: 23.lip.2019 11:18:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2012 20:19:05
Posty: 87
Lokalizacja: GORZÓW WLKP LUBUSKIE
Auto: BYŁ FORD SCORPIO/JEST A6 C5 ALLROAD 2,7
Witam.
Właśnie wruciłem z CZARNEGO WOLSZTYN . Fajny warsztat .Po ogledzinach umówimy się na termin we wrześniu.Na wstepie będą usunięte z programu 2 sondy lambda te za katalizatorami,a te 2 pierwsze do poprawki,wymiana czujnikja wału g28 do wymiany zawór EGT , i jakieś drobne poprawki w komorze silnika.i to na razie tyle.pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: